Mihai

Probabil ca ati uitat de aceasta zi. Azi e 1 aprilie, ziua pacalelilor si a farselor. Imi aduc aminte, ca in clasele I-IV toti copiii incercau sa ma pacaleasca in aceasta zi, si eu incercam sa ii pacalesc pe unii elevi. Insa cel mai bine imi aduc aminte timpurile de la gradinita... Mergeam la o gradinita normala, frumoasa, si tot timpul cand intram in clasa copiii incercau sa ma pacaleasca (de 1 aprilie). Imi aduc aminte ca uitasem de aceasta zi si unul dintre copiii mi-a spus sa ma uit in spatele clasei caci era o nuca in ghiveciul cu flori. Pe vremea aceea, mic cum eram, m-am dus si m-am uitat, si dupa ce m-am uitat, ceilalti copiii mi-au spus de ziua pacalelilor. Imi placeau foarte mult vremurile de gradinita, si imi aduc aminte prima zi cand am mers acolo, insa nu vreau sa ma abat de la acest subiect. Insa, in timpurile noastre, aceasta zi nu mai are valoare pentru unuii dintre noi. Ieri mi-am adus aminte de aceasta zi, pentru ca mi-a spus o colega, altfel nu stiam ca azi e ziua pacalelilor, si sincer, nu m-ar fi interesat prea mult aceasta zi. Insa aceasta zi mi-a adus aminte de unele vremuri, pe cand aveam 5-6 ani, si m-a bucurat foarte mult. Azi nu cred ca o sa ,,fraieresc" pe cineva, pentru ca mi se pare un lucru fara valoare, fara farmec. Poate ca o sa-l pacalesc pe colegul meu de banca, in cazul in care ma plictisesc.

Deci, daca mergeti la scoala sau in alt loc, aveti grija sa nu fiti pacaliti!
Etichete: edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu