Mihai

Ieri a fost luni. Astazi merg la scoala. O senzatie de neplacere imi da fiori. Ar fi trebuit sa luam vacanta dupa Paste, asa ar fi fost mult mai bine.  Sarbatorile trec fara sa sti, trec foarte repede. Nu mai simti spiritul sarbatorilor. Nu mai e ca alta data. Pacat, mare pacat... 
Saptamana asta e deja terminata.
Ieri a fost luni. Azi e marti. Ziua e ca si trecuta. Maine e miercuri, joi o sa fie ziua scolii si nu cred ca se fac ore, iar vineri o sa merg la scoala. Asadar, saptamana asta o sa treaca foarte repede. O data cu trecerea timpului, incep sa ma ingrijorez din cauza tezelor. Matematica doboara pe oricine... romana e mai usoara. Ar fi trebuit sa nu dam 3 ani la rand teze si dadeam un examen la intrarea in liceu. Dar sa vedeti chestie penibila.... s-ar putea sa-l mai dam si pe ala. Atunci de ce am mai dat teze? Asa, sa stam noi cu grijile pe cap. Si poate unii vor sa dea la liceu pe profil sportiv sau la limbi straine, profile care nu au legatura cu matematica si romana. Macar sa inceapa sa anuleze de la anul tezele, daca tot mai dam examen pentru absolvirea la liceu. Acum e o aiureala totala, unii nu mai stiu pe ce lume traiesc.
Mai e putin si vine si vacanta de vara, dar si tezele. Daca iau la ambele 9, sunt multumit. Ca sa vedeti chestie si intelect de romani, anul trecut am luat la romana 9,45. Da, 9,45. Daca luam cu 5 sutimi mai mult, aveam si eu 10 la teza. Dar nuuu... Si altii au avut diferenta de 60 de sutimi. Adica, profa noastra le-a dat o nota mai mare cu 60 de sutimi decat alta profesoara (teza se corecteaza de 2 ori: o data de un profesor din scoala si alta data de un profesor de la alta scoala).
De teze sa scap (care sunt in mai) si in rest, e aproape vacanta. Nu mai trebuie sa imi fac griji. 
Azi nu cred ca o sa vina toata clasa la scoala. E mai bine cand suntem mai putini. Eu m-am saturat de tot de clasa in care sunt acum. Am doar 2-3 colegi cu care ma inteleg mai bine, in rest toti sunt intr-un fel de grupari: gruparea fetelor ,,crizate", gruparea fetelor care se cred tari, gruparea baietilor care se cred smecheri, gruparea baietilor care se joaca cu trenulete si deseneaza masini, si cam atat. Gruparea din care fac eu parte cred ca e numita de altii ,,gruparea
tocilarilor" sau gruparea baietilor seriosi. Pentru ca noi nu jucam hui-hui (v-am mai povestit despre jocul ala cu mingea, in care toti se omoara sa ajunga la acea minge si s-o paseze altuia) si nu prea ne intereseaza de altii. E mai bine sa fi destept si cu capul pe umeri, decat prost si aiurit. Si asta o sa conteze mult la liceu. Abia astept sa merg la liceu, sa scap de aceasta clasa.
Asa deci, a trecut si aceasta vacanta scumpa si frumoasa, plina de relaxare. Parca ieri a fost ziua in care am luat vacanta... Ce repede trece timpul.
BACK TO SCHOOL!

0 Responses

Trimiteți un comentariu