Mihai






















Dupa cum v-am mai spus intr-un post anterior, primavara a sosit! Anotimpul se resimte, si saptamana trecuta a fost la fel de cald ca vara, in special duminica.
Aceste poze le-am facut sambata. Toata saptamana aceasta a fost foarte cald, insa sambata si duminica a fost exagerat de cald (cred ca au fost peste 23 de grade). 
A fost o vreme frumoasa, si am avut timp sa fac niste poze (am facut in jur de 100, dar pe blog am postat pozele care mi s-au parut a fi mai frumoase. Bine ca nu am fost muscat de albine, caci in fiecare copac cred ca se aflau sute. Am vrut sa pozez si ,,albinutele in actiune" (erau foarte mari), insa mi-a fost teama ca o sa ma intepe.
Am dat si peste o soparla, mai exact un guster. M-am speriat cand a iesit de sub pamant si a trecut prin fata mea. Prima data am crezut ca era un sarpe, deoarece era complet negru, dar dupa mi-am dat seama ca era o soparla. Era de dimensiuni obisnuite, insa m-a speriat foarte tare.

Nu stiu de ce pozele sunt asezate asa, eu nu am ales acest mod. Cred ca din cauza temei, daca coloana ar fi fost mai lata, ar fi incaput cate 3 poze.
Etichete: , , edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu