Mihai

Ieri dimineata, cand m-am trezit si m-am uitat pe geam, mi-am dat seama ca plouase peste noapte. M-am gandit ca ziua o sa fie la fel de urata ca si cea precedenta, dar nu a fost asa (ziua precedenta fusese foarte frig).
In jurul orei 12, soarele a aparut pe cer. A fost foarte cald, si am iesit afara pe la ora 3 (pana atunci am stat la calculator). Am iesit afara si am jucat o zi intreaga fotbal, m-am distrat pana s-a inserat. Am fost foarte obosit. Cand am venit acasa, mi-am facut o baie, m-am uitat la televizor si dupa m-am culcat (ce dulce e somnul cand esti obosit).
Azi insa soarele a aparut pe cer inca de la ora 8, cand m-am trezit eu. Cred ca azi o sa fie mai cald decat ziua precedenta. Cand e cald si alergi afara, nu simti prea mult caldura, nici ,,n-o bagi in seama" uneori, doar atunci cand te mai odihnesti. Atunci te mai ,,mangaie" razele soarelui, si te fac sa ramai afara, sa te joci in caldura, cand vremea e foarte frumoasa.
Mai tarziu  o sa ies afara, unde voi ramane pana seara. 
Mai e putin si se termina vacanta, asa ca trebuie sa ma distrez cat mai mult, chiar foarte mult, sa-mi ajunga pana la vacanta de vara! Nici pana atunci nu mai e foarte mult timp, dar o mare grija sunt tezele.

Trebuie sa profit din plin de vremea minunata, asa ca va las de acum, ma duc afara!!!
P.S. Sper sa fie si maine la fel de cald ca si azi (mai bine, pana la sfarsitul vacantei).
Etichete: edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu