Mihai
Am mai scris un post despre acest lucru, dar nu am fost prea explicit, pentru ca am facut o ,,combinatie" de fenomene stranii si reincarnare. In acest post o sa ma rezum insa doar la fenomenul numit ,,reincarnare". Prin reincarnare se intelege faptul ca ne nastem iar, si iar, si ca am trait in mai multe vieti.
Dupa cum va spuneam, cred cu tarie in reincarnare. Exista si o explicatie pe care am gandit-o eu. Am stat intr-o ora cand eram la scoala, si ma gandeam: ,,Ma, daca nu ar exista reincarnare si nu m-as fi nascut, eu nu as fi stiut nimic? Adica ca si cum nu m-as fi nascut? Si daca nu ma nasteam, ce stiam? M-am nascut din nimic?". Acestea sunt cateva intrebari la care nu am gasit raspuns. Reincarnarea, dupa parerea mea, are legatura si cu universul, cu niste constelatii, modul in care planetele sunt asezate, etc. In alta viata nu ne mai aducem aminte nimic despre viata anterioara (de exemplu, in aceasta viata, nu pot sa-mi amintesc nimic de cea anterioara) pe care am avut-o, dar avem unele amintiri, si ne doare capul cand incercam sa ne gandim la ele (cel putin pe mine). Unele popoare cred cu mare tarie in acest lucru, cum credem noi in Dumnezeu.
L-am intrebat pe profesorul de religie despre reincarnare, dar el mi-a raspuns ca, dupa ce murim, ajungem in Rai, si ca sufletul nostru traieste acolo, ca nu mai putem trai intr-o noua viata pe Pamant sau sub alta forma de viata. Eu continui insa sa cred in reincarnare. Daca nu ne-am fi nascut, ar fi existat un ,,mare nimic"? Trebuie sa ne fi nascut din ceva, sa fi stiut de ceva inca de la inceput. 
Am gasit un site in care lasi data nasterii tale, si iti spune ce ai fost intr-o viata anterioara. Probabil ca suna a porcarie pentru voi, dar acolo spune ca retraiesc unele scene, ceea ce e valabil pentru mine. Timp de cateva secunde, am impresia ca ,, am mai vazut asta undeva", dar cand ma gandesc din nou la acel lucru uit la ce ma gandeam. Acolo mai spune ca am fost bucatar, dar asta nu mi se potriveste deloc, pentru ca am incercat o data sa gatesc o omleta, si ce a iesit acolo, numai omleta nu se numea...
Poate imi amintesc despre unele persoane pe care le-am cunoscut intr-o viata anterioara, sau cine stie... Oricum, eu cred in reincarnare.
Voi ce parere aveti despre fenomenul numit ,,reincarnare" ?
Etichete: edit post
2 Responses
  1. Anonim Says:

    Mi-ai putea lasa te rog numele site-ului in care ai aflat ce ai fost in viata anterioara aici sub povestirea ta ?:)
    multumesc!


  2. Anonim Says:

    Salut, Mihai!
    Chestia cu reincarnarea e mult mai complexa, decit lasa sa se inteleaga un mic "joculet" de pe net care iti spune lucruri "pe linga". am tot rascolit pe net dupa niste carti care m-au mai lamurit cu anumite probleme.
    vezi poate te mai lamureste cu ceva cartea lui Hiroshi Motoyama.

    http://www.scribd.com/doc/20584424/Hiroshi-Motoyama-Karma-Si-Reincarnarea-Partea-I

    http://www.scribd.com/doc/20584553/Hiroshi-Motoyama-Karma-Si-Reincarnarea-Partea-II


Trimiteți un comentariu