Mihai

De fiecare data cand vreau sa introduc un CD/DVD in unitate, trebuie sa astept cate 5 minute sau poate chiar mai mult.
De ceva vreme, cand apas pe butonul de ,,EJECT" de la DVD-RW acesta nu iese afara decat dupa ce apas in continuu de vreo 10 ori (butonul nu are nimic, el face contact cum trebuie, dar DVD-RW nu mai are putere sa iese din locul lui). DVD-RW-ul ar vrea sa iese, pentru ca aud sunetul acela, ca si cum ar iesi, dupa care se aprinde un buton verde ca si cum as baga un CD/DVD, dar nu poate. Cateodata il scot cu o penseta. 
Dupa ce iese cu mare, mare greutate, scoate tot timpul CD-ul/DVD-ul fara sa mai astept mult, si apas o singura data.
O singura data m-am enervat foarte mult, i-am dat un pumn si a iesit imediat, dar nu i-am mai dat nici un pumn de atunci pentru ca m-am gandit ca nu saraca unitate e de vina, ci un singur component.
Cel mai mult insa ma enerveaza cand am de asteptat, si am de asteptat cam mult, frate!
Nu stiu de ce s-a stricat, cred ca PHILIPS e o marca buna, poate si renumita in Romania.
Pana la urma o sa-mi cumpar un alt DVD-RW, si o sa am grija sa nu fie PHILIPS, dar la PHILIPS imi placea ca are integrat Compact Disc, DVD simplu, DVD-RW si DVD-R + Solid Burn.
DVD-RW-ul arata exact ca in imaginea de mai sus, doar ca nu are acea rotita.
Cred ca o sa-mi cumpar un DVD-RW Samsung, pentru ca aproape toate componentele calculatorului in afara de boxe si DVD-RW sunt Samsung, si nu am avut niciodata probleme.
Voi ce mi-ati recomanda?
Etichete: edit post
1 Response
  1. Anonim Says:

    Doamne ce distrus... du-te ma si te spanzura, faci un bine urias omenirii


Trimiteți un comentariu