Mihai

Ieri a fost o vreme foarte urata (la fel ca si azi, aseara a si plouat) si am fost la cumparaturi, aproape o zi intreaga. Nu a fost prea plictisitor, ci mai degraba placut pentru mine, deoarece am vazut niste articole care ma interesau foarte mult (aproape tot ce tine de tehnologie). De obicei nu ma pasioneaza prea mult cumparaturile, sau mai nou ,,shopping-ul" (dupa parerea mea, un termen de laudarosi, fitosi si ,,pitipoance"), dar de data asta m-au interesat mai mult ca de obicei.
Dar m-am enervat putin, pentru ca nu apucam sa ma uit bine la ceva, cand veneau tot felul de intermediare si intermediari ce doreau sa-si vanda marfa si iti recomandau orice produs, numai sa-l cumperi. Daca spuneai ca vrei ceva de calitate, iti aratau cel mai scump produs, si daca spuneai ca te-ar interesa un produs la un pret mic ar spune ca e o alegere buna, doar ca sa-si vanda marfa.
Am fost la 3 hypermarketuri diferite: Real, Pic si Praktiker.
La Real nu am apucat sa ma uit bine la un produs, cand un intermediar a venit si ,,m-a ajutat foarte mult", recomandandu-mi cele mai scumpe produse.
La Pic intermediarul sau mai bine zis ,,intermediara" a venit ceva mai tarziu, dar ea era genul care iti recomanda orice, daca cumperi acel produs.
Ambii intermediari din Pic si din Real au fost destul de convingatori, dar pentru mine nu au contat prea mult parerile lor, pentru ca, la urma urmei, eu cumpar acest produs.
La Praktiker nici nu mai vorbim, acolo era ca pe santier. Bine ca nu a venit nici un intermediar care ma intrebe ce vreau sa cumpar.
Lasati ma omu' sa cumpere ce vrea, nu ce vreti voi.
Dintre toate hypermarketele vizitate, Pic-ul mi s-a parut cel mai frumos si chiar avea cele mai mici preturi.
Pe primul loc pentru mine era Real, dar acum cred ca o sa merg numai la Pic. Oricum, Real poate o sa ajunga ca Billa. In drum spre Real (situat la cativa metri de Billa) am vazut parcarea de la Billa care de fiecare data e aproape goala.
Nu inteleg de ce au facut Real-ul la cativa metri de Billa si Pic-ul vis-a-vis de Praktiker (peste strada de Praktiker). La Pic este parcarea mai mica si deocamdata este ceva in constructie (din afara magazinului), dar... e destul de bine acolo.
M-am bucurat ca am gasit loc de parcare la toate magazinele vizitate (de obicei era mai aglomerat, sau asa mi se parea mie).
Poate va intrebati de ce am vizitat asa multe centre comerciale... pentru ca am cautat o planta carnivora, pe care nu am gasit-o nicaieri. Nu vreau o planta obisnuita, ci ceva mai special, de care sa pot avea grija. Macar nu trebuie sa cureti dupa urma ei, pentru ca nu lasa par prin casa ca un animal de companie. Macar un mic Bonsai sa fi gasit, dar am gasit numai flori obisnuite. 
Cred ca o sa mai vizitez vre-un hypermarket saptamana viitoare, si sper ca atunci sa gasesc ce caut.

Poate voi credeti ca nu am avut nimic de invatat dintr-o zi la cumparaturi, dar eu am invatat ceva foarte, foarte important... Azi  am invatat ca nu trebuie sa ai incredere in nimeni necunoscut intalnit in ,,jungla urbana", pentru ca nu incearca aproape nimeni sa te ajute, ci mai degraba sa te fraiereasca pentru a castiga ei un profit sau o anumita suma de bani.
Asa ca e bine sa gandesti inainte de a cumpara ceva (indiferent cat de ieftin este respectivul produs), si sa nu iei prea mult in serios parerile celor necunoscuti.
Probabil ca incepand de acum nu o sa mai refuz sa merg la cumparaturi, si o sa incep sa merg ,,din placere".
Va sfatuiesc sa aveti grija cum umblati prin ,,jungla" si mai aveti grija si la trafic. 
Etichete: edit post
2 Responses
  1. Luka Says:

    Stiu ca si eu sunt "un intermediar" si inca unul "necunoscut", dar daca tot ai atins subiectul "cumparaturi" as vrea sa te intreb daca stii de Lyoness. Este un sistem de fidelizare al clientilor (nimic nou sub soare) care functioneaza in 15 tari europene, care aduce clientilor inscrisi(in Romania sunt peste 67000) bani inapoi la fiecare cumparatura pe care o fac in magazinele partenere. In Romania Lyoness are ca parteneri pe Real (am vazut ca ai fost la ei), Lukoil, Rompetrol, DOMO, House of Art, Praktiker, si o multime de magazine prin diferite orase ale tarii. E putin diferit de alte sisteme, oferindu-ti procente si din cumparaturile prietenilor carora le recomanzi Lyoness. Daca esti curios si doresti mai multe informatii: doarluka@yahoo.com


  2. dnarcis Says:

    Fain. Recomand cumparaturi deverse produse misto http://www.cumparonline.biz


Trimiteți un comentariu