Mihai

Toti ne simtim oarecum deprimati din cauza timpului, care trece pe langa noi fara sa ne intrebe, sau sa ne avertizeze macar. Observam asta in fiecare zi, cum trec orele, minutele, secundele... Cateodata timpul ne avantajeaza, dar avem si dezavantaje. De exemplu, daca esti intr-o lucrare sau examen si vrei ca timpul sa treaca mai lent (asta ar fi un dezavantaj). Sau, daca astepti pe cineva sa se intoarca de undeva, si iti doresti ca timpul sa treaca mai repede, este un avantaj, dar nu-ti dai seama pe moment cat de repede trece timpul, ci dupa o luna sau doua, cand zilele au ,,zburat". 
,,Nemilosul" nu iarta pe nimeni. Parca ieri am inceput anul scolar, parca ieri mergeam la gradinita... Am aflat ca, o data cu trecerea timpului, noi avem impresia ca timpul trece mult mai repede. Cand eram mai mic nici nu ma interesa cum trece timpul, dar mi se parea ca trece greu, sau normal, asa cum ar trebui sa ,,zburde" in mod obisnuit. 
Mai e putin si vine si vacanta de vara, si imi amintesc cum si cand am inceput anul scolar. Da, parca a fost ieri. Timpul necrutator se ,,scurge" incet, dar sigur.
Toti suntem dezavantajati.
De aceea trebuie sa ne distram cat mai mult, pentru ca viata e scurta, si TIMPUL TRECE!
Poate ca peste un an sau doi o sa ma uit la acest articol, si o sa zic: ,,Ma da' ce repede a trecut timpul... Parca ieri am scris articolul asta". Cam asa se intampla cu toate lucrurile mai importante.
Va sfatuiesc sa aveti grija cum folositi ,,nemuritorul" si nu stati sa va ganditi la nemurirea sufletului, pentru ca, vedeti si voi, TIMPUL TRECE!
0 Responses

Trimiteți un comentariu