Mihai
Cu totii am fost mici, cu totii am copilarit. In momentul de fata, tot ce-mi aminteste de copilarie sunt desenele animate la care ma uitam si locul unde am copilarit. Din pacate, acum nu mai stau in orasul natal, unde aproape toata copilaria mea s-a ,,desfasurat", dar cand il vizitez, imi revin in minte amintiri frumoase si placute, chiar daca s-au schimbat multe.
Cand eram mic, nici macar nu stiam ce e ala calculator, MP3, etc. In clasa I am vazut primul calculator la ora de informatica, si nu stiam prea multe. Stiam doar sa desenez (mai bine zis sa mazgalesc) cate ceva in Paint (pe atunci nu stiam nici cum se numeste). Cu trecerea timpului insa, am crescut, dar calculatorul nu ma pasiona asa mult ca acum.
Principala mea ocupatie era privitul la desene animate. Inainte, programul Jetix (actualul program de desene animate) se numea FoxKids. Acum sunt numai desene cu roboti si multe alte tampenii, cum ar fi desenele acelea chinezesti cu batai, lupte, distrugere, plus ca mai sunt si filme pe canalul de desene animate.
Inainte nu existau atatea porcarii, si puteai sa-ti lasi copilul sa se uite cat vruia la televizor, pentru ca erau desene educative. Imi aduc aminte cateva titluri ale unor desene animate, la care ma uitam pe atunci: Jim Button, Pinnochio, Mica Sirena, Piratul Jack cel Teribil, Copiii de la 402 (astea sunt mai noi), Viata cu Louie, chiar si Tom & Jerry (episoade din Tom & Jerry mai sunt si acum, dar am inteles ca urmeaza sa nu mai fie difuzate, pentru ca ,,cica" contin violenta). Dar desenele animate cu roboti, lupte, batai, omor, distrugere ce contin frate?! Din toate desenele acestea minunate, care mi-au umplut copilaria cu bucurii, nu mai exista nici macar un episod, adica nu se mai difuzeaza. Stiu asta de la fratele meu, pentru ca nu ma uit aproape niciodata la desenele din ziua de azi. Mi-a spus ca foarte rar (nu stiu la ce ora dimineata) mai poti sa vezi cate un episod din Copiii de la 402, care erau preferatele mele.
De ceva timp, am gasit la intamplare un site de desene animate. Acesta contine desene animate ca Viata cu Louie, Copiii de la 402, Piratul Jack cel Teribil, Pinnochio (nu stiu sigur daca se mai gaseste acolo) si multe alte episoade din desene animate care pentru mine inseamna ceva. Imi place faptul ca dai click pe desenul animat la care vrei sa te uiti si iti arata toate episoadele. Asta e cel mai tare! Ce bine e ca nu au disparut de tot, macar au ramas pe Internet aceste desene animate.
Pentru faptul ca acest site mi-a trezit amintiri placute legate de copilarie, l-am adaugat la categoria ,,Recomand" a blogului meu. Sper sa vizionati si voi desenele animate preferate si sa va trezeasca bucurii mari si amintiri placute!
Etichete: edit post
1 Response
  1. Anonim Says:

    esti pirat?nu.sunt supa la plic :))


Trimiteți un comentariu