Mihai

De azstazi intram ,,oficial" in vacanta de Paste. Eu am avut vacanta inca de miercuri (miercuri am fost la scoala, dar joi nu a mai venit nimeni, si toata scoala era pustie). Am avut cateva zile de distractie pana acum: aproape toata ziua afara, si cateva ore petrecute in casa. Afara e mai cald pe zi ce trece. In fiecare zi, sunt in jur de 23-24 grade. Am si ceva teme pe vacanta (nu prea multe), dar intr-o zi o sa le fac si o sa scap de ele. Oricum, nu am nici o grija, mai e destul timp pana la terminarea vacantei. Dar nu trebuie sa ma gandesc de acum la inceperea scolii, e ,,libertate", si asta e cel mai important lucru. In timpul liber (care e din belsug)  o sa mai scriu cateva articole, legate tot de Paste. 
Incepand de acum, va doresc o vacanta frumoasa (daca ati intrat si voi in vacanta)! 


P.S. NU am uitat de urarea ,,Paste fericit!", dar mai e ceva timp pana atunci.
Etichete: edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu