Mihai
Maine o sa am olimpiada la engleza, asa ca diriginta ne-a scutit aproape o zi intreaga de scoala. Astazi o sa fiu aproape toata ziua liber, deoarece o sa facem doar 4 ore de scoala, printre care se numara si ora de sport. Deci, azi o sa ajung acasa cu 3 ore mai devreme ca de obicei, si maine o sa fiu relaxat, deoarece sunt scutit de invatat (dar trebuie sa merg la scoala). Treaba buna cu olimpiada asta... Insa nu m-am inscris la olimpiada ca sa fiu scutit de niste ore, ci pentru ca imi place mult engleza si anul trecut am avut un punctaj destul de mare (95 de puncte din 100). Anul asta ma astept la un punctaj mai mare.

Asa deci, astazi o sa fiu liber in cea mai mare parte a zilei.

P.S. Olimpiada e vineri, adica maine, si o sa fiu liber ziua de azi pentru a mai repeta cate ceva. Maine nu o sa am timp sa invat, deoarece olimpiada e dimineata, asa ca nu o sa fiu ascultat, si ma bucura acest lucru, deoarece maine e o zi destul de grea.




Bob Sinclair - Sound of Freedom
Asculta mai multe audio  Muzica »

Aceasta melodie imi aminteste de vacanta de vara...
Etichete: edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu