Mihai

Ziua de astazi a fost una destul de plictisitoare, si lenesa. Am stat pe calculator si am invatat pana la ora 5, cand am iesit afara. Am si lenevit putin.
Afara am stat pe banca, mancand seminte si vorbind cu prietenii, dupa care, am jucat fotbal cu unii de doua ori mai mici decat noi, atat la inaltime, cat si la varsta (eram foarte plictisiti, si oricum nu aveam ce face). Dupa ce am jucat fotbal cu ei, am jucat fotbal cu unii de doua ori mai mari (ca greutate), impreuna cu aia mici. Mi-a placut, pentru ca m-am distrat cat de cat, dar seara precedenta plouase, si erau cateva balti. La inceput, mi-a fost frig, dar dupa ce am jucat putin fotbal nu am mai simtit nimic.
V-am spus ca un hobby de-al meu este si fotbalul, si aproape tot timpul liber il petrec jucand acest joc nemaipomenit!
Dupa ce am jucat, ne-am ,,furisat" pe langa aia mari pentru ca nu mai vruiam sa jucam cu ei, si ne-am dus in alt loc, unde am jucat fotbal cu cei de varsta mea. Dupa ceva timp de jucat fotbal, unul dintre prieteni s-a suparat pentru ca l-am lovit cu mingea in fata. A fost amuzant, si cu greu m-am abtinut sa nu rad, insa el s-a suparat si a plecat in casa. Sincer, nu l-am lovit cu intentie. La fotbal se mai intampla si accidente. Riscul meseriei!
Am mai jucat fotbal cu un baiat care mai ramasese si nu plecase in casa. Dupa inca o jumatate de ora, ne-am plictisit si am plecat in casa.
Ziua aceasta a trecut foarte repede. Cand te distrezi timpul trece foarte repede, dar cand iti doresti sa treaca repede sau mai usor nu poti face nimic in aceasta privinta. Am vazut acum 2 ani un film cu telecomanda universala a timpului (o telecomanda ca de televizor, cu care puteai controla timpul). Ce mi-ar place sa controlez timpul ca in acel film... Pacat ca e imposibil. Imi pare rau ca nu-mi aduc aminte numele filmului.
Maine incepe iar scoala, dar nu am de ce sa ma plang, pentru ca saptamana trecuta nu am facut aproape deloc ore, si scoala a fost pustie (mi s-a parut ca niciodata nu a fost asa ,,singuratica"), iar vineri o sa fim liberi de 1 mai! Nu mai vorbesc si despre teze...
Cam asa a trecut ziua de astazi, o zi plina de lenevit si fotbal!
0 Responses

Trimiteți un comentariu