Mihai
Ieri credeam ca nici un profesor n-o sa incerce sa ne pacaleasca, dar nu a fost asa. La ora de romana, doamna profesoara a spus:,,Azi o sa trecem mai departe, dar data trecuta am facut o lectie importanta...  mai bine scoateti voi o foaie de hartie" (se referea la lucrare). Dupa ce am scos cate o foaie de hartie, am intrebat-o daca nu cumva e o pacaleala de 1 aprilie si a inceput sa rada. Sincer, nu ne gandeam ca o sa fie o pacaleala, am crezut pe cuvant ca dam lucrare! 
La ora de engleza, profesoara ne-a zis ca are o problema, si de la ultimele 3 ore plecam acasa. Dupa ce ne-am pregatit, aproape iesiseram pe usa, a intrebat-o unul dintre colegi daca e o farsa, si profesoara a inceput si ea sa rada. Insa a fost mai degraba tortura :)) . Eram in culmea fericirii, cel mai fericit om de pe Pamant in acel moment, pana cand am descoperit ca ne pacalise. Macar am fost fericit pentru cateva secunde.
La ora de chimie, doamna nu a incercat sa ne faca o farsa, dar, la sfarsitul orei, unul dintre colegi i-a spus: ,,Doamna, doamna, cade tabla!!!". Toata clasa a inceput sa rada, inclusiv profesoara. 
Ultima ora a fost tot de engleza, asa ca am incercat sa-i facem o farsa profesoarei, am ascuns ghiozdanele si gecile si am plecat din clasa, pentru a crede ca tragem un chiul de la ora. Insa ne-am pacalit pe noi insine, deoarece profa nu a mai venit la ora din cauza unei sedinte (avea geanta si haina in clasa la noi, dar era plecata), si am asteptat o jumatate de ora sa se intoarca. Pana la urma am intrat noi singuri in clasa, pentru ca eram plictisiti. Dupa ce colegii au incins o partida de Hui-Hui (un joc cu mingea, intre fete si baieti, fara reguli, in care trebuie sa ia mingea si sa o paseze), a ajuns si profesoara. Am plecat acasa, fericiti si foarte distrati.

Ieri m-am distrat foarte mult, si am pacalit cativa colegi, asa, din plictiseala.
Etichete: edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu