Mihai
































Zilele acestea am avut parte numai de caldura si fericire, in general multe bucurii.
Ieri am fost la tara, si am facut niste fotografii.
Am reusit sa pozez o albina sau viespe (nu stiu sigur ce era) in ,,actiune". Am crezut ca m-a muscat pentru ca s-a izbit destul de serios de mana mea, dar nu am avut ghinionul asta. In acel moment m-am speriat, m-am ferit si era sa cad.
La intoarcere am facut cateva poze (cele 2 poze pe intuneric). Cerul era brazdat si avea niste deschizaturi cu noante de albastru si portocaliu. O adevarata maretie a naturii... Din pacate, camera telefonului nu mi-a permis sa-l fotografiez.
Luminitele pe care le vedeti in pozele facute pe intuneric sunt de la oras.
Asa s-a terminat o zi plina de distractie, facand loc alteia.


0 Responses

Trimiteți un comentariu