Mihai
Sambata dimineata am plecat la tara, si am ramas acolo pana duminica. M-am trezit cu mare greutate dimineata, pentru a pleca, dar mi-am mai revenit pe drum. A fost destul de frig afara, si mi-a fost necaz ca nu ma imbracasem mai gros. Pana la urma am ajuns in localitatea situata aproape de orasul meu, inghetat, drept consecinta a felului in care m-am imbracat. Cand am ajuns la bunici, primul lucru care l-am facut a fost sa vizitez gradina, plina de flori. Am petrecut acolo in jur de o ora, ascultand ciripitul pasarilor, simtind parfulul florilor, uitandu-ma la unele pasari care isi faceau rost de cele trebuitoare pentru a-si construi un cuib, ascultand albinele si gazele care culegeau polen de la copacii infloriti si florile vii colorate. In gradina era mai cald, si am stat intins pe iarba verde, deasa si moale. Dupa ce am plecat de acolo cu mare greutate, m-am jucat putin cu mingea, m-am uitat putin la televizor, si cam asa a trecut ziua.
A doua zi am petrecut-o la fel ca ziua precedenta, cu exceptia unui lucru. Stateam afara uitandu-ma la pasari, cand deodata, un manelist a inceput sa asculte muzica, cu volumul la maxim. Ala a ascultat numai manele o zi intreaga. Am incercat sa scap de muzica aceea in gradina, dar se auzea si acolo. Nu puteam sa mai simt natura, nu puteam sa ma concentrez la nimic. Asa ca, fara sa vreau, a trebuit sa ascult manele toata ziua... Duminica m-am uitat mai mult la televizor si am stat in casa, mai bine decat sa aud manele si muzica de prost gust.
Am plecat spre casa pe la ora 10:00 seara, si am ajuns acolo la ora 12:00. Eram tare obosit, mi-am facut repede o baie, dupa care m-am uitat putin la televizor deoarece nu puteam sa adorm. Dupa ce m-am uitat la televizor in jur de o ora, am adormit de indata ce am pus capul pe perna. Am dormit bine, fara sa fiu deranjat pana la ora 9. Nu am putut sa dorm mai mult, dar acum imi doresc acest lucru pentru ca ma simt putin obosit.
Asa a decurs pentru mine un nou sfarsit de saptamana, insa unul fara griji cu legatura la scoala. Ce bine e in vacanta...
0 Responses

Trimiteți un comentariu