Mihai

Azi e vineri, o zi importanta in calendarul crestin. Astazi este Postul Pastelui, si am hotarat si eu sa tin post, pentru o zi.
Deja simt ca nu mai rezist, vreau sa mananc ciocolataaa si dulciuri.... Si mancarea de legume sau salata nu e prea consistenta si tot imi e foame... Trebuie sa mananc numai legume, si pate de post, care nu e prea delicios. In momentul de fata as manca in continuu.
M-am gandit: eh, hai ca nu mor daca tin post pentru o zi, dar nu e asa. Tentatia e mare, cel putin pentru mine. De fiecare data cand vreau sa mananc ceva, intreb: ,,Am voie sa mananc asta?"
Nu stiu daca am voie se beau suc, dar cred ca e permis. 
Legumele nu imi plac prea mult.
Am nevoie de proteine, sunt in crestere!!!
Abia astept sa se termine ziua asta... 
Sambata formatez tot calculatorul, pentru ca m-am saturat sa mearga greu.
Am aflat ca si luni e zi libera... O sa va spun mai multe despre saptamana aproape libera ce urmeaza intr-un articol, pe care nu stiu cand o sa-l scriu.

P.S. Cred ca e pentru prima oara cand tin post. In viata mea nu am mai facut acest lucru.
Mereu uit sa pun ,,etichete" la fiecare post, asa ca trebuie sa il reeditez...
Etichete: edit post
4 Responses
  1. Albert Says:

    Pentru mine e o tradiție. Spaniolii sunt catolici, religia lor e aproape la fel ca a noastră, diferențele fiind foarte puține. La ei nu exista chestia cu postul.

    Nu înțeleg cu ce l-ar ajuta pe Dumnezeu dacă eu nu as manca timp de o săptămâna sau o luna anumite alimente.

    Sunt sigur ca l-ar bucura mult mai mult ca lumea sa fie mai buna tot timpul și doar în anumite ''sarbatori''.


  2. Albert Says:

    și nu doar în anumite sărbători*


  3. Mihai Says:

    ,,Nu înțeleg cu ce l-ar ajuta pe Dumnezeu dacă eu nu as manca timp de o săptămâna sau o luna anumite alimente."
    Asta e religia, nu ai cum s-o schimbi.

    Sunt sigur ca l-ar bucura mult mai mult ca lumea sa fie mai buna tot timpul și doar în anumite ''sarbatori''.
    Romanii nostri macar in anumite sarbatori sa fie mai buni, ca in rest, jale...


  4. Albert Says:

    nu asta e religia ... asta e prostia! asta e frica de "ce-o fi dincolo de moarte".

    Cel care te-a creat nu are cum sa se simta mai bine daca tu nu mananci carne o luna de zile sau alte tampenii.


Trimiteți un comentariu