Mihai

A venit primavara, si spun acest lucru cu mare bucurie. Ziua s-a mai marit, si asta este un lucru maret pentru mine, deoarece seara, cand vin de la scoala, pot sa stau o ora afara. Primavara se resimte cu bucurie. Copacii au inflorit, auzi canturi de pasarele, florile au aparut, iarba a crescut, afara e cald, parca intreaga natura a reinviat.
Aseara, cand am venit de la scoala, m-a bucurat foarte tare faptul ca era lumina, soare, simteai mirosul florilor. Pana acum doua zile a fost frig, si nu era asa frumos afara, deoarece florile nu inflorisera si pasarile nu cantau ca acum. Azi, astept cu nerabdare sa se termine orele, caci drumul spre casa e foarte, foarte placut si relaxant. E mai placut daca iau si o nota buna la scoala. Insa sunt mai obosit ca de obicei, pentru ca trebuie sa ma trezesc mai devreme, ca oricine, de altfel, pentru ca s-a reglat fusul orar oriunde pe glob. Insa primavara te revigoreaza, cand deschid geamul si aud cantul pasarelelor ma trezesc complet, indiferent cat de somnoros as fi. Insa ma bucura faptul ca ziua s-a mai marit cu o ora, si asta e foarte important pentru mine, deoarece ar putea insemna o ora in plus de distractie atunci cand vin de la scoala si nu am teme de facut.

Asa deci, a venit primavara, in sfarsit, si putem spune acest lucru cu bucurie!
Etichete: edit post
2 Responses
  1. Albert Says:

    Asta e cel mai corect articol scris de tine pana acum. Ai reusit sa nu repeti intr-un mod deranjant "cuvinte" ca in celelalte articole.

    Cum te trezesti ma tu cand auzi "cantul pasarelelor"? cand auzeai "cantul meu" anul trecut sa te trezesti sa mergem la Bals de ce nu mai sareai asa ?

    Chiar e asa cald ? cam cate grade ? Aici tot ploua de cateva zile ... parca vine iarna.


  2. Mihai Says:

    Acum 2 zile si ieri a fost destul de cald, cred ca in jur de 20 de grade. Ieri au fost 23 de grade, am vazut la Meteo. Azi insa a plouat in continuu, inca de aseara.

    Cand spuneai sa mergem la Bals, imi era cam lene sa ma trezesc, insa acum sunt obisnuit sa ma trezesc la ora 8, pentru ca de la inceputul anului scolar m-am trezit la 8 in fiecare zi (chiar si sambata, pentru ca nu mai puteam sa dorm, probabil asa m-am obisnuit).


Trimiteți un comentariu