Mihai
Dupa cum v-am promis intr-un post anterior, am creat acest articol pentru a scrie cum a decurs ziua de ieri. Ieri a fost o zi banala, ca sa zic asa, o zi normala, fara note, insa am fost ceva mai plictisit, probabil din cauza vremii mohorate de afara. Am avut parte de mult ras in ultima pauza, cand colegii i-au luat unui alt coleg (fraierul clasei, mai merge si la karate dar nu e in stare sa bata pe nimeni, nici macar o musca) cartile din ghiozdan si le-au impartit, punand cateva in ghiozdanul cuiva, cateva intr-o banca, cateva pe dulap, ghiozdanul fiind si el ascuns in sertarul de la catedra, sapca sub dulap si asa mai departe. Cand s-a intors ,,respectatul" ,,ion_mafia_96" (ca asa are ID-ul de messenger) a inceput sa injure si sa ii blesteme pe cei care i-au luat cartile, ba chiar s-a pus si pe plans. Pana la urma le-a gasit, cu indicatiile colegilor, insa nu a gasit un pix care ii era foarte drag, asta pentru ca unul dintre colegi i l-a furat si a inceput sa vorbeasca prin clasa despre pixul care l-a luat. In fine, ziua a trecut (de data asta fara ravagii, asta pentru ca nu s-a spart nimic deoarece nu s-au mai jucat cu mingea). Dupa ore, furiosii colegi injurati si blestemati, s-au dus la Ion (asa ii spunem) si l-au luat la bataie, mai in joaca, mai in serios, dar dadeau destui in el. Noroc cu un coleg care mergea cu el spre casa, care nu i-a lasat pe cei 4-5 colegi sa il bata asa mult.

Pentru mine ziua a decurs destul de bine (ca o zi normala de scoala), fara note, fara incidente. 

Dupa o zi plictisita, am lasat o melodie draga mie, care, dupa parerea mea, te mai incarca cu energie.

Etichete: edit post
3 Responses
  1. Anonim Says:

    Doamne ce turbati... saracul baiat. Iar tu mai si razi... ii mai adaugi si idul aici. Esti nebun ?


  2. Anonim Says:

    Pai rad pentru ca si el ar fi facut la fel, si in plus, nu e un prieten adevarat, ma vorbeste pe la spate, eu nici macar nu il consider prieten.


  3. Anonim Says:

    Nu conteaza daca iti e prieten sau nu. De ce sa razi asa de un om ? Iar colegii tai isi bat joc de el ... as vrea sa fiu acolo sa le fac la fel .. si sa vad daca le-ar place.


Trimiteți un comentariu