Mihai
Maine nu o sa am timp sa scriu pe blog, asa ca am publicat azi acest articol. Maine o sa am cele mai grele ore, istoria, germana, fizica. La germana nu am probleme, insa dau o lucrare la istorie si la fizica e posibil sa fiu ascultat din tot capitolul. Maine o sa fac 2 ore de fizica, in locul orei de sport. Daca ati sti ce profesori am la fizica si la istorie, o sa va treaca fiorii. La fizica facem cu un domn mai batran, care nu da note mari. La lucrare am reusit sa iau nota 8 (care a fost cea mai mare nota din clasa). Insa nu am fost deloc multumit de nota primita pentru ca, meritam mai mult. La ascultare am stiut toate intrebarile puse, meritam 10, dar am luat tot 8, pentru ca aveam media 9 la matematica. La istorie doamna profesoara era mult mai blanda cu noi si mai intelegatoare, inainte sa o supere o idioata din clasa. Fata aceea nu a stiut deloc lectia, si stia ca o sa fie ascultata pentru incheiarea mediei. Profesoara ii cerea sa spuna o lectie, ea zicea altceva. I-a repetat de vreo 10 ori la rand asta, dar fata aceea idioata zicea tot timpul ,,pai nu am invatat asta", ,,pai....". Profesoara a aruncat cu pixul, a inceput sa tipe (credeti-ma, a fost suparata la culme, eu i-as fi dat 2 fetei aleia). Insa profesoara i-a dat media 10, si a zis: ,,Lasa, ca mai urmeaza un semestru". Si acum e foarte severa, invatam numai din carte pentru ca in clasa nu ne preda si din carte avem foarte mult de invatat. Colegii au incercat s-o indulceasca pe profesoara, am strans cu totii bani si i-am luat un buchet mare de trandafiri. Insa tot idioata aceea care a suparat-o in primul semestru a suparat-o si de data aceasta, luand un 4. Insa profesoara nu a mai primit buchetul de flori si a plecat mai suparata de la ora. 
Cea mai dulce ora de maine, cea mai scumpa ora, pentru ca e ultima, este biologia. Avem o profesoara care ne da numai note mari si nu ne asculta prea mult. Dupa ora de biologie o sa ajung acasa, unde o sa urmaresc la ora 22:00 emisiunea mea preferata de pe Discovery, ,,Fenomene stranii" (ca in fiecare sfarsit de saptamana). Dupa o sa urmeze zilele cele mai placute ale saptamanii. Probabil ca o sa ies cu rolele sau o sa merg in oras, dar pentru asta trebuie ca ziua de vineri sa decurga foarte bine (ca sa nu fiu ingrijorat de nimic). 
Asa ca trebuie sa ma pregatesc foarte mult pentru ziua ce urmeaza, ca sa nu mai socotesc si temele care le am.

Probabil ca acum ma intelegeti si stiti de ce nu o sa am timp pentre a scrie maine pe blog.
Etichete: , edit post
1 Response

Trimiteți un comentariu