Mihai
In sfarsit, a sosit mult asteptatul week-end. Saptamana s-a incehiat cu bine. Ca tot vorbesc despre saptamana ce a trecut, sa va vorbesc despre lucrarea la istorie. Joi aveam ceva emotii cu legatura la lucrare, insa vineri, nu mi-a fost deloc frica. Desi v-am povestit multe lucruri negative despre profesoara de istorie, vineri a fost chiar de treaba! A fost vesela, foarte vesela si fericita. Ne-a lasat chiar si sa copiem. Parca plutea de bucurie cand se intorcea si radea mai tot timpul. L-a prins chiar pe un coleg cu caietul in banca, copiind, insa cand i-a luat caietul i la dat inapoi si a inceput sa rada, dupa care nu i-a mai zis nimic. Daca era profesoara rea de care v-am povestit, ii dadea 2! Insa nu i-a facut nimic. Probabil a fost fericita si din cauza vremii de afara, pentru ca era cald si insorit. In fine, au fost 9 exercitii, dar le-am rezolvat cu usurinta, insa si cu putin ajutor din partea colegului de banca, pe care, l-am ajutat si eu. Restul zilei a decurs bine, nu am fost ascultat la nimic. Acum astept din plin lucrarea la istorie (mai precis, nota la lucrare). Am uitat sa spun ca profesoara ne-a si ajutat pe unii dintre noi, ne mai spunea cate un raspuns, si a zis de la inceputul orei, cu veselie, ca poate o sa ne ,,sopteasca" daca este cazul.

Deci saptamana s-a terminat cu bine, insa de ce spun ca week-endul acesta este unul spulberat? Ei bine, spun asta din cauza vremii urate de afara. Azi planuisem sa ies cu rolele, insa nu pot, din cauza frigului de afara. Miercuri a nins putin, insa astazi e chiar mai frig decat miercuri. Daca nu se incalzeste, probabil ca azi nu o sa ies deloc afara, pentru ca este la fel de frig ca in decembrie!
Pe parcursul acestei zile sper sa se incalzeasca. Macar maine sa fie cald, pentru a ma bucura de un sfarsit de saptamana perfect.
Etichete: edit post
2 Responses
  1. Anonim Says:

    Ce profesoara cuminte :)
    Ai copiat de la coleg si el de la tine sau cum?


  2. Anonim Says:

    Pai cam asa... Unde nu am stiut mi-a mai aratat el, si invers. Dar nu am copiat mult.


Trimiteți un comentariu