Mihai
Dupa cum v-am spus intr-un articol anterior, sambata a fost foarte frig, insa duminica a fost o zi destul de calda (nu ma asteptam sa fie asa cald, avand in vedere frigul care a fost sambata). 
Pentru ca a fost foarte cald, duminica am petrecut-o afara, distrandu-ma. Am jucat ceva fotbal si m-am plimbat cu rolele o zi intreaga.
 Cand am iesit din bloc, spre surprinderea mea, aproape ca nu mai stiam sa merg pe role, pentru ca nu m-am mai plimbat de ceva luni bune. Mi-a luat cam 5 minute sa ma obisnuiesc din nou cu rolele. In pozele de mai jos veti vedea 2 perechi de role: unele rosii si unele gri. Cele rosii sunt rolele mai vechi (le am de 2-3 ani) iar cele gri sunt mai noi (in jur de 1 an). In fine, a fost o zi frumoasa, cald, iarba verde, distractie, exact cum mi-am dorit sa fie.
Sper sa fie in fiecare zi asa cald. Acum va las sa vedeti pozele facute afara.

Din nou probleme cu asezarea imaginilor in articol....
Nu stiu de ce, unele poze dispar singure. M-am saturat si de blogspot....sunt cu nervii la pamant... Si nu stiu de ce uneste unele poze. Le-am lasat asa, cu mult spatiu intre ele, asezate oriunde, ca sa nu se mai uneasca.










Etichete: edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu