Mihai
Se resimte uneori primavara, dar parca tot toamna e. Azi cald, maine frig, cate-o ploaie, primavara nu a reusit sa-si faca pe deplin aparitia. In acest articol am postat niste poze pe care le-am facut intr-o sambata. Cum v-am mai spus, pozele sunt facute cu telefonul mobil, asa ca nu au o calitate buna. 

Nu mai lungesc vorba, si va las sa vedeti pozele, dupa parerea mea, ,,poze de toamna".


Pozele nu au fost publicate in ordinea in care le-am aranjat cand am facut postarea, sunt aliniate in coloana probabil din cauza temei. O sa vina momentul cand o sa aleg o tema noua pentru blog, pentru ca aceasta este prea simpla si vreau ceva mai multa culoare pe blog.






















Etichete: , , edit post
1 Response
  1. Anonim Says:

    O sa-ți trimit camera aia veche pe mamaie pana când o sa-ți cumperi alta mai buna.


Trimiteți un comentariu