Mihai
M-am gandit sa scriu un articol despre fenomene paranormale, pentru ca ma intereseaza foarte mult acest subiect. In fantome nu cred, pentru ca nu am vazut dovezi cu ochii mei, insa am vazut multe documentare cu legatura la aceste fenomene. Extraterestrii ar putea exista, deoarece universul este infinit si exista unele semne pe Pamant, care nu pot fi modificate (asezarea unor munti de exemplu, despre care mi-a povestit profesorul meu de geografie). Insa ceea ce ma intereseaza cel mai mult este trecutul, reincarnarea. Eu cred cu tarie in faptul ca am trait in alta viata, poate sub alta forma si o sa traim la fel in viitor, dupa ce murim. Poate ca am fost presedintele SUA, sau mai stiu eu ce om important care a schimbat istoria. Am vorbit despre acest lucru cu profesorul meu de religie, insa mi-a spus ca, dupa ce omul moare, sufletul ajunge la Dumnezeu, si continua sa traiasca, insa nu se poate reincarna. Eu am continuat insa sa cred in acest lucru, cred ca am trait intr-o viata anterioara si o sa traiesc si in viitor. Informatiile pe care le cunoastem in lumea prezenta dispar dupa ce murim, si ne nastem din nou. Insa eu cred ca avem o legatura cu trecutul, la unele fapte avem propriul mod in care actionam, unele reflexe, unele ganduri, care probabil au existat in trecut.

Cred cu tarie in acest lucru, si probabil nu sunt singurul. Voi ce parere aveti despre extraterestrii, fantome sau reincarnare, in general despre paranormal?
Etichete: edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu