Mihai
Aceasta zi a decurs bine, mai putin ultima ora de scoala. Prima ora am dat un test la germana, la care presupun ca o sa iau o nota buna. A doua ora a fost de matematica. Acolo m-am descurcat bine... Am luat un 9 la lucrare. Dupa ora de matematica am avut biologie, unde am luat 10 (chiar daca sti, chiar daca nu sti, tot medie mare ai deoarece avem un suplinitor in locul doamnei profesoare). Totul a mers bine, in afara de ora de chimie. Am invatat la aceasta materie si nu imi faceam griji. Insa a trebuit sa ies la tabla, in fata clasei si in momentul acela am uitat totul. Nu imi mai aminteam nimic din lectie. Am incercat sa-mi aduc aminte, insa degeaba. Din fericire, nu am luat nici o nota mica pentru asta. Am hotarat ca pentru miercuri sa invat foarte mult, si sa ridic mana pentru a ma asculta. Asa o sa-mi repar greseala. Saptamana asta se anunta a fi o saptamana obositoare, cu multe teste (mai am de dat inca 4), insa o sa treaca la fel de repede ca celelalte saptamani. Astept din plin week-end-ul, ca orice alta persoana, mai ales elev. Totusi, chiar daca aceasta saptamana este una obositoare, probabil ca o sa ma relaxez scriind pe blog (daca o sa am timp pentru asta, avand in vedere ca am in fiecare zi de invatat si de scris, trezindu-ma la ora 8). Ziua de astazi a decurs destul de bine (in afara de ora de chimie). Sper ca maine sa am mai mult succes la scoala, avand in vedere ca am ore destul de usoare. Probabil ca maine o sa scriu un articol despre cum a decurs ziua respectiva, asta daca am mai mult timp. 
Etichete: edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu