Mihai
Daca am facut un articol despre sfarsitul de saptamana, m-am gandit sa fac unul despre inceputul de saptamana. Duminica a trecut... Azi este luni... Inca 4 zile si vine din nou sambata. Saptamana o sa treaca foarte repede, insa asteptarea ma omoara.
Cand m-am trezit azi (la ora 8, ca in fiecare zi), m-am trezit cu o senzatie neplacuta, cu gandul la scoala. O saptamana plina de scoala... Mi-am adus aminte de vacanta de vara, cand ma trezeam la 12 si nu aveam nici o grija. Mai sunt aproximativ 3 luni pana la vacanta, 3 luni insemnand destul de mult pentru mine. Cand esti ocupat cu scoala timpul trece greu, foarte greu. Mi-as dori sa pot controla timpul, sa vad ce gandesc alte persoane despre mine, insa asta e imposibil. Probabil ca pe viitor o sa fie posibil, dar deocamdata nu este. Merg pe sistemul ,,trece si saptamana asta, mai e putin pana la vacanta de vara". Bine, trebuie sa am grija cu notele, caci altfel nu as avea nici o grija. Dimineata cand ma trezesc sunt cu gandul la scoala, si e o senzatie foarte neplacuta. Insa ziua de azi si ziua de maine trec mai greu, in rest, zilele de miercuri, joi si vineri trec foarte repede. Zilele care imi plac cel mai mult sunt zilele de vineri si sambata, pentru ca adorm cu gandul ca ,,maine o sa fiu liber", si ma trezesc ,,liber".

O noua saptamana a inceput, o noua saptamana, o saptamana cu noi asteptari...
Etichete: edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu