Mihai
Mai sunt in jur de 2 saptamani si luam iar vacanta, mult asteptata vacanta de primvara (de Paste). In vacanta cred ca o sa am un prilej bun de relaxare, fara scoala, fara griji... Insa nu imi place faptul ca trebuie sa merg la cumparaturi, ca in fiecare an. In fiecare an o zi sau doua sunt ocupat cu cumparaturile si cu hainele. Niciodata nu mi-a placut sa imi cumpar haine, insa am place sa cumpar dintr-un magazin de calculatoare de exemplu, unde sunt articole care ma intereseaza si ma pasioneaza in primul rand. Am postat acest articol mai devreme, pentru ca in vacanta nu cred ca o sa scriu prea mult pe blog, asa ca incep sa ma pregatesc de acum. Insa nu stiu cand o sa luam vacanta... Am inteles ca pe data de 10 aprilie, insa nu sunt asa sigur, deoarece am auzit asta de la o colega.  In fine, sunt aproximativ 2 saptamani pana la vacanta, asta e sigur. Insa vreau sa stiu ziua exacta cand luam vacanta, pentru a pune si un ,,time countdown" pe blog. Pe Google nu am gasit prea multe, pe site-ul Ministerului era o data de acum 3 ani, din 2006, si cred ca s-a schimbat pana in prezent. Asa ca ajutati-ma in legatura cu acea data.
Etichete: edit post
3 Responses
  1. Anonim Says:

    avem vacanta din 11 aprilie pana in 20.


  2. Mihai Says:

    multumesc pentru raspuns, ai putea sa spui si cine esti ?


  3. Mihai Says:

    Am aflat ca vacanta incepe pe 10 aprilie. 11 aprilie cade sambata, deci vacanta incepe pe 10, vineri.


Trimiteți un comentariu