Mihai

Azi am vazut cainii din fata blocului in care locuiesc si m-am gandit sa scriu un articol chiar despre ei si despre pasiunea mea fata de caini. Din toate animalele, cel mai mult imi plac cainii. In jurul blocului locuiesc mai multi caini, insa unul este mult mai special decat ceilalti. 
A venit langa bloc dintr-o data, nu cred ca locuia acolo. Era foarte fricos, cand ma indreptam spre el o lua la fuga, sau nu ma lasa sa pun mana pe el. Insa cu timpul, cred ca a inteles ca nu vreau sa-i fac rau. Este o fiinta dragastoasa. Ii dau din cand in cand mancare si cateodata doarme in fata sau in spatele blocului meu. 
Chiar daca nu reuseam sa pun mana pe el, acum nu reusesc sa mai scap de el! Nu e un caine periculos, niciodata nu a incercat sa ma muste si nu am auzit sa fie cineva muscat de el. Chiar si cand joc fotbal, el alearga dupa mine sau dupa minge, insa nu incearca sa ma muste. Nici macar nu latra la mine. Cand plec la scoala vine dupa mine si imi e teama sa nu ma urmeze pana acolo. O data am fost pana la magazin, nu e o distanta mare pana acolo, insa trebuie sa traversez o intersectie aglomerata. Ghiciti cu cine am mers.... chiar cu cainele. Din fata blocului si pana acolo a mers dupa mine. I-am spus sa ma astepte la usa si asa a si facut, iar cand am iesit din magazin am mers acasa. Ii era teama sa traverseze strada, nu a traversat cu mine, si pentru asta l-am asteptat pana cand nu a trecut aproape nici o masina si a putut sa traverseze. Nu i-am dat inca un nume, insa nici nu cred ca o sa-i dau unul. Am inteles de la vecini ca are in jur de 1-2 ani, insa el pare mai batran. Daca ar face o baie, probabil ca ar arata mult mai bine. I-am facut cateva poze in fata blocului. Chiar daca voua nu vi se pare un caine frumos, pentru mine inseamna ceva pentru ca tot timpul cand se incheia saptamana sau veneam fericit acasa el era in fata blocului si nu scapam de el pana nu il mangaiam putin. Asa m-am atasat de el.
Etichete: edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu