Mihai
Ziua de azi ar fi fost una foarte, foarte usoara. Insa, azi trebuie sa dau o lucrare la romana, si, desi am luat o nota mare la teza, nu-mi place asa mult aceasta materie. Prima ora am matematica, dupa ora de sport. Dupa ora de sport urmeaza ora de romana, in care o sa dau lucrare. As fi vrut ca romana sa fie a 2-a ora, asa scapam si de matematica, si de romana, iar dupa urma o zi foarte usoara. Aceasta zi usoara, a fost ,,stricata" de lucrarea care o s-o dau azi, iar joia viitoare o sa mai dau una, tot la romana, insa la literatura (azi dau o lucrare la gramatica). La ora de sport probabil ca nu o sa ma joc, poate mai raman in clasa cu cativa colegi si invatam pentru lucrare. Am invatat destul de mult acasa, insa imi este frica, deoarece de mic nu mi-a placut romana si aveam probleme cu analizatul verbelor, substantivelor, numeralelor, adverbelor etc. Dupa ce o sa treaca ora de romana, o sa urmeze multe, multe ore de relaxare... Desenul, religia (unde este ca in pauza) si dirigentia sunt bine venite, avand in vedere ca in ora de religie si chiar de dirigentie putem sa ne urcam si pe pereti. Probabil ca ceilalti colegi o sa joace in ora de religie celebrul joc Hui-Hui, un joc intre fete si baieti, fara reguli, in care baietii isi paseaza mingea iar fetele trebuie sa le-o ia si invers. Jocul acesta a fost inventat de anul trecut, de catre clasa mea. Mie imi place insa sa stau in banca si sa privesc ce stricaciuni fac si cum se omoara sa prinda o minge. Au spart toate ghivecele cu flori de la pervaz, vreo 3 geamuri si cam 4 neoane, unde nu se adauga ghivecele care au cazut dar au fost puse la loc, cu floarea pusa de forma in ghiveci, fara pamant.

Astept sa scap de aceasta lucrare... Daca nu ar fi fost ora de romana.... Asa as fi avut o zi super!
Etichete: , edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu