Mihai
Am luat hotararea de a-mi crea un blog personal. Asa pot sa-mi ocup timpul liber cu ceva interesant, si uit de singuratatea care ma macina pana la ora 12:30 (cand plec la scoala). Am mai avut un blog, insa dupa cum stie si Albert, scriam numai lucruri de nimic in el. Atunci nu imi dadeam seama, insa acum am realizat prostia de care dadeam dovada. In acest blog o sa scriu despre propriile mele intamplari, articole cu continut original. Deocamdata strang bani pentru a-mi cumpara o camera foto. Cand o sa-mi cumpar una, articolele o sa contina si poze facute de mine. Pana atunci, probabil o sa fac poze cu telefonul mobil, insa de o calitate medie, poate chiar proasta. Sper ca blogul sa fie pe placul cititorilor, nu ca celalalt blog pe care l-am avut. Sincer, pe atunci obligam persoane sa citeasca articole si sa lase comentarii. Nu scriam articole originale, mai mult copiam. Am hotarat ca e mai bine sa postez articole rar, insa articole originale, de o calitate buna, decat sa postez des articole care sunt ,,furate" din alte bloguri. Cam atat am avut de spus pentru inceput. Acest articol este ca o introducere, o prezentare pe scurt a ceea ce o sa fac in blogul cel nou.
Etichete: edit post
2 Responses
  1. Unknown Says:
    Acest comentariu a fost eliminat de autor.

  2. Unknown Says:

    Sper asa sa fie. Nu trebuie sa adaugi articole pentru nimeni.. il faci pentru ca vrei si pentru persoanele care te cunosc.


Trimiteți un comentariu