Mihai
Nu am mai scris de ceva timp pe blog, pentru ca, stiti si voi, am fost ocupat cu invatatul pentru teze. Niciodata nu am mai facut o pauza asa mare, pentru ca eram obisnuit sa postez pe blog in fiecare zi sau o data la doua zile.
Azi insa am gasit un prilej de relaxare, scriind pe blog. Am terminat de invatat pentru teza la romana, dar nici macar nu se stie sigur daca mai dam teza. Am vazut la televizor ca s-ar putea sa nu mai dam tezele. Circula foarte multe zvonuri, si pe la scoala, cum ca s-ar face media fara sa dam teza, etc. Diriginta insa ne-a spus sa invatam, pentru ca nu e nimic sigur. Maine e teza, si nici macar nu s-a stabilit o ora la care trebuie sa venim la scoala. O sa mai intreb azi profesorii si colegii.
Saptamana trecuta am mers in fiecare zi la scoala (in afara de vineri, pentru ca a fost 1 Mai). A fost o mini-vacanta pentru mine, dar nu am mers la munte sau la plaja cum au mers altii. Am stat doua zile la tara si duminica am mers in parc. Ah, ce frumos a fost... Am facut multe poze si la tara, si in parc (de aceasta data cu camera trimisa de la Albert), dar pozele nu sunt prezente in acest post, pentru ca nu am cumparat un cablu de date pentru a incarca pozele in calculator. Nu am avut prea mult timp, avand in vedere ca duminica magazinele au fost inchise si am mai invatat pentru teza. Pozele o sa le pun probabil in alt post, alta data. Dupa cum vedeti, am reusit (mai bine zis descoperit) cum sa adaug un URL unui cuvant (ex. Albert). O data cu trecerea timpului, se aduna din ce in ce mai multa informatie, si prind ceva mai multa experienta.
Duminica mi-am reinstalat Windowsul, pentru ca mergea destul de greu calculatorul. Acum imi lipsesc unele scripturi si unele programe care trebuie instalate, dar pe parcurs o sa le instalez. Driverele le-am instalat cu mare usurinta, dar am avut ceva probleme cu imprimanta. Nu cu instalarea driverului. E o problema tehnica. Atunci cand printez imi apar dungi pe foaie, peste ce am scris, din cauza miscarii cartusului. Am impresia ca a inceput sa curga cerneala din cartus. Am facut prostia de a face o curatare din calculator (ceva de genul ,,header clean", parca asa se numea) si mi-a consumat toata cerneala pe care o mai aveam. Problema e ca nu pot sa reincarc cartusul de la imrpimanta, ci trebuie sa cumpar altul. Iar trebuie sa merg pana in centrul orasului... Cred ca acele dungi se datoreaza varstei pe care imrpimanta o are (cred ca o am de 2-3 ani). Imprimanta e un model mai vechi, pentru ca inainte am avut un Pentium I cu vreo 16 MB RAM si in jur de 20-30 MB memorie. Va dati seama ca avea o singura partitie (:C), si am avut nevoie de o imprimanta care sa functioneze bine pe acel calculator. Sa stiti ca acel calculator mi-a prins foarte bine, pentru ca asa am invatat sa ,,merg" pe calculator. Atunci nici nu stiam ce e memoria RAM si la ce imi foloseste... Acum stiu mult mai multe. Acel calculator il am la tara. Mi-a parut rau sa-l vand, pentru ca am multe amintiri legate de el. Imi facea multe probleme, si mai plangeam cand stergeam cate ceva important din Windows si imi dadea eroare sau atunci cand credeam eu ca l-am faramat. Ce vremuri...
Sa va povestesc cate ceva si despre scoala, scoala romaneasca, unde primesti educatie de nu se poate... Saptamana trecuta a intrat o vrabiuta in scoala (pe geam, cred) si aproape toata scoala a mers la etajul meu ca sa prinda acea vrabiuta si s-o omoare. Mi-au zis unii colegi ca pana la urma au omorat-o. Doamne, ce mentalitate! In loc sa deschida geamul sa o lase sa zboare, s-au chinuit s-o prinda si s-o omoare. I-as impusca pe toti... Drept rasplata, unul dintre colegii de clasa care alerga pentru a prinde pasarea, a fost impins de un alt coleg de clasa si a cazut cu ambele maini printr-un geam pe care l-a spart. S-a taiat la ambele maini destul de serios, dar asta e... Asta a fost pedeapsa.
Ieri a fost o zi insorita, dar a fost putina racoare. M-am plimbat prin parc, am facut muuuulte poze. Am mai iesit putin din monotonia zilnica, invatat, invatat si invatat. La inceput nu am vrut sa merg in parc, dar m-am razgandit, si bine ca am mers! M-am distrat foarte mult. A fost foarte interesant. Parcul avea si o gradina zoologica. Mai bine zis, are si acum. Dar imi pare rau ca nu am vazut ursii. Acum 2-3 ani, lumea le arunca cate o sticla de suc, ei se puneau jos, stateau cu labele in sus, spargeau sticla cu dintii si beau tot ce era in ea. Parca erau un bebelus ce bea lapte de la biberon... Ieri insa cred ca au fost in cusca, pentru ca nu i-am vazut deloc. Cel mai mult mi-au placut jaguarii de acolo.
Legat de scoala, m-am bucurat foarte mult ca am primit o diploma pentru concursul la engleza, la care am luat un punctaj (cred ca am fost al 3-lea sau al 4-lea pe listele oficiale,  au fost multe scoli prezente la acel concurs, si am auzit de la diriginta ca s-ar putea sa iau si un premiu). Insa cred ca nu o sa castig nimic, pentru ca mai demult am castigat locul I pe scoala la un concurs de informatica, la urmatoarea faza (pe judet) am luat locul 3, si am primit o ciocolata si un CD, iar diploma am xeroxat-o din banii mei. Banii de taxi faceau de 3 ori mai mult decat premiul lor, care nici macar nu se numeste premiu. 
De aceea mi-am pierdut speranta in concursurile scolare. Sti, dar nu primesti nimic care sa te ambitioneze sa inveti mai departe, si mai bine, pentru a participa din nou la concurs. Asta e concluzia mea...
In acest articol am postat cate ceva din timpul liber, scoala si saptamana, drept rasplata pentru ca nu am mai postat de ceva timp pe blog. Nu stiu cand o sa mai scriu din nou, pentru ca maine e teza la romana si dupa urmeaza teza la mate, avand doar o saptamana la dispozitie pentru a ma pregati. Poate dupa o saptamana o sa revin cu un nou articol.
Asa a decurs saptamana trecuta si weekend-ul acesta. Cam asa se desfasoara zilele din viata unui elev... Multa munca, bucurii, dar si tristete.
1 Response
  1. Albert Says:

    Bravo Bravo... nici eu nu prea cred in premiile alea. Ce bucuros erai cand ai castigat .. si pana la urma, nimic.

    Sa nu uiti sa cumperi cablu !!


Trimiteți un comentariu