Mihai

Mai sunt 13 zile pana la vacanta de vara, vacanta pe care o astept cu nerabdare de aproape un an.
O data cu trecerea timpului, visez si ma gandesc la vacanta de vara. Ma intreb ,,oare cum voi petrece vara aceasta?" sau ,,cum o sa fie si vara aceasta?".

In vacanta nu o sa plec intr-o tara straina, imi voi petrece vacanta pe meleaguri romanesti! Daca tara noastra e frumoasa, de ce sa nu o vizitez si s-o cunosc mai bine?
Mi-am facut niste planuri legate de vacanta de vara... In primul rand, vreau sa merg la pescuit si la tara, sa simt aerul curat si vantul care adie, sa stau sub copacii plini de fructe coapte... In al doilea rand, vreau sa lenevesc acasa sau prin oras cateva zile, pentru a simti ,,gustul vacantei".
O sa trebuiasca sa merg in oras, pentru ca am nevoie de un cartus nou cu cerneala pentru imprimanta. In vacanta de vara vreau sa imi optimizez si calculatorul, si pentru asta o sa-mi cumpar niste memorie RAM (calculatorul foloseste in jur de 400 de MB RAM din 512, si a inceput sa mearga greu). Cred ca 1 GB RAM e de ajuns...

In vacanta asta vreau sa merg neaparat la Castelul Bran (am mai fost o data, dar nu am intrat in castel), deoarece eu il consider ,,o legenda vie" si mi se pare destul de interesant, mai ales ca am citit si cartea cu Dracula. Vreau sa fac multe poze, nu neaparat la castel, ci la peisaje. Daca nu o sa reusesc sa ajung la Bran, vreau sa merg undeva la padure, sa vad niste peisaje incantatoare (pozele nu o sa lipseasca)!
Nu o sa stau prea mult acasa, ci o sa raman aproape toata vara la tara, venind macar o data pe saptamana in oras.
O sa merg si la un concert, cu multi cantareti cunoscuti, care o sa aiba loc pe la sfarsitul anului scolar. Sper ca Andra va face parte din concert, deoarece imi doresc un autograf si o poza impreuna cu ea. Cred ca nu va fi ca unii cantareti care ignora fanii, si nu lasa macar un autograf.

Cam acestea sunt planurile mele... Voi ce o sa faceti vara aceasta?

PS. Am lasat mai jos o melodie a Andrei, care pe mine ma indeamna sa visez:



Etichete: edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu