Mihai
Nu am mai scris pe blog, pentru ca nu am avut deloc inspiratia necesara. Constat insa ca s-au adunat multe intamplari, in mare parte legate de scoala. Da, tot la scoala ma gandesc, pentru ca nu a sosit inca vacanta. Mai sunt insa 21 de zile pana la vacanta (mie mi se pare destul de putin), dar ma intreb, oare cine va veni la scoala in ultima saptamana? Poate pana miercuri, dar nu mai mult! Mai sunt 21 de zile pana la libertate... Daca mai scadem sambata si duminica, sunt mai putine zile, dar si atunci stai cu gandul la scoala, la vreo tema.

Afara e foarte cald, si la scoala elevii devin mai ,,fulgeratori" pe zi ce trece. Toata ziua se uda cu apa, si in clasa zici ca e piscina! Cand intri in scoala, vezi numai apa peste tot, si elevi cu cate-o sticla in mana, plina de apa. Si in curtea scolii se uda, mai ales cand e ora de sport. La mine in clasa cand trebuie sa iesim in pauza toate fetele fug din clasa, (si raman numai baieti); toata pauza stau ascunse in baie sau mai stiu eu unde. Am inteles ca baietii au intrat si in baie sa le ude, si nu doar o singura data! Cand iesi pe culoar mai vezi cate un profesor cu niste sticle la brau, luate de la elevi. Se spunea ieri ca, daca afla diriginta ce au facut, o sa le scada nota la purtare, etc, si la ora de dirigentie se udau de fata cu ea. Nu mi-a placut insa ca le-a dat fetelor voie sa plece cu 10 minute mai devreme, ca sa nu le ude ,,bestiile". Acum toate fetele isi ia la ele cate un tricou sau doua de schimb, iar baietii le spuneau sa-si ia cate unul pentru fiecare pauza. Asta a fost chiar amuzant... Eu nu m-am udat deloc, dar parca ma tenteaza sa fac acest lucru. In clasa a 5-a ma udam si eu ,,in draci" in aceasta perioada, chiar si dupa ore. Ma duceam cu cate un coleg la el acasa, luam cate 2-3 bidoane de 5l. si ne duceam dupa fete, care nu locuiau la o distanta prea mare de el. Si acolo ne udam toata, toata ziua, ,,alimentandu-ne" de la o fantanita. Din pacate acel elev nu mai este cu mine in clasa. Cei din clasa mea planuiesc sa-si ia niste pistoale cu apa si sa se ude toata ziua la serata. Atunci cred ca ma voi uda si eu, pentru ca o sa fie ultima zi de scoala! Pana acum nu am udat pe nimeni si nu am fost udat.

Astazi o sa am niste ore grele la scoala, dar sper ca ziua se va termina cu bine. Sambata o sa merg la un coleg pentru a face un proiect la romana (trebuie neaparat sa-l facem intr-o grupa de 5 persoane, iar daca unul ia 6, de exemplu, tot grupul ia acea nota), iar diseara o sa ma uit la ,,Fenomene stranii", ca in fiecare vineri seara.
Deocamdata eu astept sa vina vacanta, si asta e singura asteptare pe moment! Zilele o sa treaca foarte repede pana atunci. Astept cu nerabdare zilele insorite....

PS. Am vrut sa gasesc o melodie legata la zilele cu soare, zile insorite, dar am gasit numai manele.
Etichete: edit post
2 Responses
  1. Anonim Says:

    Succes la scoala ! Pana la vacanta mai este putin asa ca esti practic pe ultima 100 de m :)


  2. Mihai Says:

    Multumesc! Imi mai trebuie cateva note, si am scapat!


Trimiteți un comentariu