Mihai

De ceva timp urmaresc emisiunea ,,Fenomene stranii". Aceasta emisiune este prezenta in fiecare vineri, pe Discovery Channel, la ora 22:00. Cei de la Discovery arata cate doua episoade in fiecare vineri. Chiar daca emisiunea este foarte infricosatoare, eu o urmaresc de fiecare data, si nu pierd niciodata ocazia. O urmaresc deoarece mi se pare foarte, foarte interesanta.
Emisiunea se numeste ,,A Haunting", dar traducerea este ,,Fenomene stranii".
Fiecare episod incepe cand o familie se muta de obicei intr-o casa, si acolo descopera fantomele.
Cu ceva timp in urma, au inceput sa apara reluari, dar cred ca au inceput sa bage episoade noi, pentru ca nu am mai vazut nici o reluare.
In fiecare vineri, vin acasa cu gandul la emisiune.
Astazi cred ca o sa vin acasa, o sa ies afara si cand o sa ma intorc o sa ma uit pe Discovery.
Va recomand si voua emisiunea. Nu imi pot explica fenomenele de acolo. Fiecare episod este real, si persoanele care au trecut prin acele intamplari le relateaza, de obicei.

PS. De mult ar fi trebuit sa scriu despre acest lucru (am vrut, mai bine zis), dar am salvat postul ca ,,draft", si nu m-am uitat de ceva timp pe articol.
Etichete: edit post
14 Responses
  1. Anonim Says:

    nu ma uit la emisiunea asta nici daca ma bati :)).... nu o suport... m-am uitat odata si in noaptea aia ma uitam la cai verzi pe pereti :))


  2. Anonim Says:

    Ador discovery ! Si eu urmaresc toate emisiunile interesante :)


  3. ESCfan Says:

    e foarte tare emisiunea, numai ca au bagat toate episoadele in reluare!!!!


  4. Anonim Says:

    Oameni buni Clarvazatori medium spiritisti au legatura cu satanisti are legatutra cu satanisti cu Francomasoneria clarvazatori fac ritualuri sataniste da oameni buni vin in casele voastre si deschid portile iadului cu niste aparate de cautat spirite dar mint ei nu cumva clarvazatori vor sa zica ca aceste spirite sunt diavoli? demoni? si deschid portile iadului . sa stiti ca si eu apelam la clavazatori dar pt ce nu apelez la acesti oameni pt ca sunt satanisti mincinosi am dovezi multe in privinta asta ok ei clarvazatori zic ca ei ajuta spirite dar numai Dumnezeu poate sa salveze spirite ok nu omul .

    mai demult o doamna a venit la mn si mia zis am chemat acesti spiritisti clavazatori medium si au scos niste aparate care detecteaza spirite si din acel aparat a iesit spirite da oameni buni .


  5. Anonim Says:

    sinecer...am numai 10 ani si ma uit de 1 an la emisiunea asta ...nu imi e frica de loc ...dar am o vara care are 17 ani si ii e frica sa se uite si cand e cu mine:)) nu glumesc


  6. Anonim Says:

    sunt super filmuletele si in fiecare vineri cand vin de la scoala ma relaxez apoi ma uit pe discovery


  7. Anonim Says:

    si eu ma uit la fenomene stranii am 12 anii si ma cam ia-u transpiratiile asa ca vi-l recomand si voua sa vedeti ce traspiratii te iau bye bye si vizionare placuta si transpiratoare


  8. Anonim Says:

    ma uit si eu si ma intereseazza de asta nu pierd niciun episod dar nu cred ca este adevarat o parte si ele este si foarte infricosator si de asta aduc mai multi baieti la mine ca sa ma uit cu ei


  9. Anonim Says:

    io am 14 ani si ma uit cu mama la astea ca asa stare ma ia :))))) si noaptea cand ne uitam mai se bate si cainele de usa :))))


  10. Anonim Says:

    eeeeeeeeee super azi o sa o urmaresc serios e vineri


  11. Anonim Says:

    imi place emisiunea : fenomene stranii , cu toate ca ma mai sperii la cateva scene de ale lor , dar in rest e super ok . :)


  12. Anonim Says:

    intra pe gogle si scrie blogger si o sa il mezi pe al meu
    a si eeeeeeeeeeeeeeee tare


  13. Anonim Says:

    ador ''fenomene stranii'' nu ratez nici un episod chiar daca de 2 ani se dau in reluare :D
    Oare o sa mai fie episoade noi


  14. Anonim Says:

    waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ce cacati imi place emisiunea aia in pula mea bat pariu ca atunci cand o sa luati niste pure nu o sa mai aveti nevoie de
    tv


Trimiteți un comentariu