Mihai

,,Traim in Romania, si asta ne ocupa tot timpul".... In fiecare zi vedem fel si fel de oameni care dau dovada de incultura. Pe strada, la scoala sau oriunde ne-am afla nu putem scapa de incultura altor persoane.
De exemplu, in fata blocului in care locuiesc este un cires. Fructele au inceput sa se faca, si unele sunt rosii, dar nu au ajuns inca la ,,maturitate". In fiecare zi, vad oameni de toate varstele care intra in gradina respectiva ca sa manace cateva cirese, care sunt partial crude. Dar asta s-a intamplat inainte ca ciresele sa devina rosii.... Pe atunci, erau inca galbene. Va dati seama ce atractie emana acele cirese... Acesta a fost un exemplu...

Cat mai multe persoane au internet, si cred ca marea majoritate ,,si-au bagat" internet pentru a-si face un cont pe hi5 sau pentru a vorbi pe messenger. Cat mai multe dintre aceste persoane incearca sa scrie pe messenger cu un anumit limbaj, inteles doar de unele persoane care folosesc si ele acelasi tip de limbaj. Drept exemplu, aveti poza aratata mai sus. Acele persoane folosesc tot felul de prescurtari ridicole, ca sa dea dovada de ,,inteligenta". Acelea sunt persoanele care ,,cersesc" intr-una ,,commuri" (comentarii la pozele lor de pe hi5). Cred ca toti ati primit mesaje de genul ,,comm pls, promit ca returnez". Acele ,,commuri" parca inseamna bani, si unele persoane au devenit disperate. Nu inteleg care e interesul pentru a posta poze pe hi5. Faci publice niste poze cu tine, sa le vada toata lumea, care iti lasa tot felul de comentarii idioate cum ar fi ,,ce dragut" sau ,,plashe mult". Niciodata nu mi-am facut cont pe hi5, si nici n-o sa-mi fac unul. Nu stiu care e interesul sa vada tot felul de persoane poze cu tine, si sa-i obligi sa iti comenteze cate o poza, pentru a face si tu acelasi lucru.
Trebuie stiut faptul ca, inainte de publicare, pozele trebuie editate in telefonul mobil sau pe calculator, folosind un program de 2 bani, pentru a adauga niste inimioare la poza sau niste culori.

In momentul de fata, sunt niste persoane la ciresul despre care v-am povestit. Alte ,,victime". Mai si intrara in gradina... Imi vine sa le dau in cap. Cauta pe acolo niste cirese, si trag de crengi parca ar fi niste capre care mananca frunze. Mai stau mult acolo ?.... Sunt 2 fete nemancate, care incearca sa se infructe si ele. Ierbivorele naibii.... Trag cu disperare de crengile copacului. Daca ar fi aceea gradina mea, as pune un pitbull in ea. Ce poet sunt. Una dintre ele s-a urcat in copac.... Cate incultura, cata necioplire... Mancati, ma, ca acasa nu sunteti hranite! Ce nesimtite, incepura sa rupa crengile copacului. Gata, acum au plecat, cu vreo 10 crengi, razand ca niste inculte ce sunt.
Aceasta este alta dovada de INCULTURA.
,,Traim in Romania, si asta ne ocupa tot timpul!"
Cred ca, daca ai pune un ,,hi5-er" la calculator, primiul lucru care l-ar face ar fi sa intre pe messenger si sa puna la ,,sts" ,,comm pls returnez". Ce disperare pe capul unora...Poate pierd vreun comentariu....

PS. Nu mai are rost sa vorbesc despre acest subiect, pentru ca am inceput sa ma enervez, numai gandindu-ma la unele persoane care ,,sufera" de prostie.

Etichete: edit post
5 Responses
  1. Anonim Says:

    cum ti-ai pus tema asta?:)...


  2. Mihai Says:

    Tema initiala era pentru platforma wordpress, dar am descarcat tema pentru blogspot (e un site care le converteste).


  3. Anonim Says:

    si eu cum pot sa o pun pe wordpress.Stiu ca tema e de wordpress, dar eu am pe wordpress.com nu pe .org :| . pot sa imi pun tema asta fara a fi pe .org?


  4. Mihai Says:

    Nu stiu daca poti, eu am gasit tema intamplator, cand am vrut sa gasesc una pe placul meu.


  5. Anonim Says:

    ai dreptate ! nici eu nu sunt de acord cu schimbul asta de comenturi si toata incultura pe care o gasesti pe hi5


Trimiteți un comentariu