Mihai

Iar a trecut saptamana... Iar a venit vinerea... Azi a fost o zi banala, pot sa spun normala.

Prima ora am avut istorie, si avem o suplinitoare care ne intreaba daca avem chef de scris si de invatat, chiar daca am invatat. Va dati seama ca raspunsul din partea clasei este un ,,Nuuu!!!" accentuat. La istorie am facut ce am vrut, pentru ca profei nu prea ii pasa.
Am uitat sa va spun ca avem o catedra (nu stiu daca se mai numeste catedra) care e rupta, vai de mama ei... Cade aproape tot timpul cand o atingi. Picioarele sunt puse de forma pentru atunci cand intra vreun profesor in clasa. In rest e vai de ea....
Profesoara de istorie a avut noroc ca nu a cazut catedra.

A doua ora am avut sportul. Nu am jucat fotbal, doar m-am plimbat si am stat cu inca un coleg, mai intreg la mine decat ceilalti. V-am mai spus eu cum sunt colegii din clasa mea....

Tehnologia e usoara, pentru ca avem un profesor care ne pune sa copiem din carte de la o anumita pagina si el citeste ziarul sau mai stiu ce face... O data se plimba prin clasa, si un geam era deschis. Mergea incet si privea in jos, cand buf! a dat cu capul de geam... Ce rasete am mai tras atunci...
Inainte de a incepe ora de tehnologie colegii au ,,aranjat" catedra astfel incat sa arate decent, dar inainte sa intre profesorul in clasa catedra a cazut, si profesorul a prins cativa colegi ,,in actiune", in timp ce incercau sa puna catedra. Profesorul a pus o intrebare de genul ,,Ce se intampla, ba? Vi se darama coliba?". El e glumet de felul lui, dar daca ne da o lucrare, trebuie sa formulam propozitiile la fel ca in carte, cuvand dupa cuvant, asfel scade in jur de un punct pentru fiecare cuvant care nu e exact, exact ca in manual. Ora de tehnologie a trecut repede...

La fizica avem un profesor mai ,,de pe timpuri", glumet si totodata ,,dement" de felul lui. De obicei, cand intra in clasa arunca catalogul pe catedra. Azi a facut la fel, doar ca catedra s-a daramat cand a aruncat catalogul pe ea, si a cazut tot ce era pe ea. Toata clasa a inceput sa rada... Va dati seama, era un episod ca in filmele comice. Cativa colegi au aranjat catedra si au lasat-o asa, pentru ca profesorul de fizica nu sta deloc pe scaun. A intrebat o data de un profesor si a zis ca era cam nebun acel profesor, pentru ca ,,se inchidea cu profesoarele". Pentru ca eu sunt mai brunet, mie mi-a zis ,,blondule, hai la tabla!". Odata aveam un tricou galben si mi-a zis ,,baiat de stepa". Aaa, era sa uit... Deoarece e un profesor mai ,,antic", si inainte elevii nu obisnuiau sa aiba mustata, mi-a spus: ,,Hai baiatul cu mustata... Ce dracu' i-ai facut ma? Ai imbalegarit-o?". Astazi a zis ca pe perete este asezat cuierul, care ,,arata ciotul la fete". Acum cateva saptamani a inceput sa imite un cal, ca sa stim noi ca un calaret e in echilibru daca se lasa mai jos, adica daca mareste mai mult baza de sprijin. A spus mai multe si astazi, dar nu am memoria prea buna, si am uitat. Cam zanatec profesorul... La note e foarte, foarte exigent. Daca scri un cuvant in locul unei cifre (ex. 2-doi) sau invers, iti scade si pentru acel lucru banal. Atunci cum ar vrea sa scriu? Scriu cifra 2 si scriu in paranteza doi?

Dupa fizica am avut germana. Cateva fete merg la un concurs, si in pauza profesoara ne-a spus sa iesim afara, ca sa repete putin cu ele. Insa nu a putut sa repete nimic, pentru ca pe culoar era foarte, foarte multa galagie, si a stat mai mult afara din clasa, in loc sa repete. Ceilalti colegi au plecat afara din scoala, cu pretextul ca profesoara le-a spus sa iasa afara. Profesoara de germana e cam tanara, si ei isi permit cam multe... In pauza era unul cu un guster, si o alerga pe una ca sa puna gusterele ,,sa-i manance tatele". Da, chiar asa. Si in momentul acela profesoara de germana era in spatele lui, dar el nici n-a observat. Oricum, cred ca nici nu-i pasa ca l-a auzit profa.
Dupa germana am avut biologie. La ora de biologie nu am ramas, pentru ca a plecat toata clasa, si nu ai cum sa te opui ,,unei multimi de tauri".

Astazi speram sa ies afara, insa nu am mai iesit. Diseara, la ora 22:00, o sa urmaresc emisiunea ,,Fenomene stranii". O sa scriu un articol legat de acea emisiune, pe care am inceput sa-l pregatesc de astazi.
Cam asa a trecut ziua de astazi, o zi usoara, cu multi nebuni de Romania!

Vineri e cea mai frumoasa zi din saptamana, pentru ca ,,maine o sa fie sambata". Sambata e si ea frumoasa, pentru ca ,,maine sunt iar liber". Duminica insa e o zi nasoala, pentru ca ,,maine o sa merg la scoala".
Maine o sa ma distrez o zi intreaga, si o sa joc fotbal. Mai e putin pana la vacanta de vara...
Acum va las, ma apuc de un FIFA (l-am descarcat ieri, ca sa am un joc cu care imi pot ocupa o parte din timpul liber).
0 Responses

Trimiteți un comentariu