Mihai
Ieri a fost joi, ziua cu cele mai usoare ore. Ziua de ieri a fost una normala (pentru mine), insa nu pot sa spun ca a fost o zi normala pentru un coleg. O sa vedeti pe parcurs...

Prima ora am avut matematica, dar profa nu a venit pentru ca a trebuit sa corecteze tezele. Asa deci, am fost liberi. A doua zi am avut ora de sport. Eu nu am jucat fotbal, pentru ca m-am obisnuit sa lenevesc la ora de sport. Ora s-a desfasurat aproape bine, dar la sfarsitul orei, cand ma pregateam sa plec, a cazut unul dintre colegi. El s-a ridicat si a inceput sa tipe: ,,imi rupsai mana! imi rupsai mana!". Atunci parea ca rade, am crezut ca glumeste, m-am uitat la unul dintre colegii cu care eram in acel moment si am inceput sa rad. Cand s-a ridicat insa, am vazut ca avea mana intoarsa invers. Adica, cotul nu mai era in afara, ci in partea opusa. M-am speriat cand l-am vazut. El isi dadea cu pumnul in mana, probabil ca incerca s-o puna la loc. Profesoara de sport era si ea afara, si a vazut tot incidentul. I-am spus ca si-a rupt mana, dar ea nu s-a ridicat deloc de pe banca pe care statea, si a spus sa mearga la cabinetul medical din scoala. Tocmai in pauza a ajuns si ea la cabinet. Colegul a ramas acolo, si dupa a mers la spital. Insa a plecat la spital dupa o ora, pentru ca nimeni nu a vrut sa-l duca. Noi am plecat la ora de romana. La romana am terminat toata materia, si acum nu prea facem nimic. Diriginta a intrat in clasa, si m-a intrebat pe mine daca stiu unde sta matusa celui care isi rupsese mana, dar i-am raspuns ca nu stiu (asta pentru ca nici unul dintre parintii lui nu erau acasa, si nu stia telefonul mobil al acestora). In timp ce diriginta vorbea cu profesoara de romana, a intrat un baiat in clasa, cu o voce pitigaiata, care a spus ca o roaga frumos pe doamna de romana sa ma scuteasca pe mine de la ora, pentru ca mi-am rupt mana. Dar eu eram in clasa, la ora de romana, si nu patisem nimic. Atunci chiar a fost de ras... Dupa ce s-au mai certat ca nu stiau cum si care sa-l duca la spital pe acel coleg, a plecat si diriginta, si nu stiu ce s-a mai intamplat. Nu stiu cine a mers cu el la spital, la urgente.

Religia nu am facut-o, pentru ca maine avem olimpiada la engleza, si ne-a luat diriginta de la ora (diriginta noastra e profesoara de engleza).
Ora de desen a trecut repede, si in ora de dirigentie am facut iar engleza. M-am saturat de engleza... Astazi trebuie sa fac engleza in loc de istorie si sport, orele fiind consecutive.

Nu sti niciodata ce-ti rezerva o anumita zi. Pleci sanatos la scoala, si te intorci ,,stricat". Am auzit de la diriginta ca acel coleg avea articulatiile rupte, si mana era rupta in doua locuri: la cot si la baza palmei. Va dati seama ca acel coleg n-o sa mai aiba niciodata mana ,,ca noua".

Astazi, timpul o sa treaca foarte, foarte repede. Nu am ore prea grele, dar nici ore prea usoare. Diseara ma uit iar la ,,Fenomene stranii", ca in fiecare vineri seara, iar maine dimineata o sa fie olimpiada la engleza.

P.S. Ai grija ce gandesti, pentru ca nu sti niciodata ce-ti rezerva viitorul!
Etichete: edit post
3 Responses
  1. Albert Says:

    Saracul ... ce vaca profesoara de sport!

    Bafta la olimpiada.


  2. Mihai Says:

    Multumesc!

    Cat despre profesoara de sport, ai dreptate! Mai intreaba de ce n-o saluta elevii pe strada....


  3. Anonim Says:

    Pacat, astia sunt profesorii din ziua de azi:|


Trimiteți un comentariu