Mihai

Ieri, elevii de clasele a 7-a si a 8-a au sustinut tezele la limba si literatura romana, elevi printre care ma numar si eu....
Subiectele nu au fost prea grele.... dar atentia a fost totul pentru mine!
Am facut toate subiectele, in afara de subiectul al 2-lea, pe care il stiam la perfectie! Acel subiect era pe verso, si am uitat sa-l rezolv... da, pur si simplu am uitat. Nici macar nu am intors pagina. Acel subiect era cel mai important, si avea o valoare de 30 puncte (3 puncte obisnuite). Acum, in loc sa iau 9 sau 10, o sa iau 6 sau 7... Cat de prost am putut sa fiu sa nu intorc pagina?! Nu e de ras aici, e de plans... Ieri mi s-a facut rau cand am aflat ca mai era si subiectul al 2-lea. Parca imi venea sa lesin, si viata nu mai conta. Ma durea ingrozitor capul, si eram plin de suparare si de nervi, incat aveam o fata de monstru, si probabil de aceea toata lumea de pe strada se uita la mine.

Ieri eram foarte obosit si aveam o senzatie neplacuta, care domina si acum. Nu am putut sa dorm aproape toata noaptea, pentru ca teza se afla in mintea mea. De dimineata m-am trezit tot cu teza in gand... Simt ca mor de suparare, nu ma mai poate face nimeni fericit.
,,De ce eu?" Asta e intrebarea pe care mi-o pun in gand... Am inceput sa cred ca Dumnezeu nu mai exista pentru mine, desi nu prea imi doresc acest lucru... Nu mai am nici o incredere, nici o speranta... Dar, poate, posibil 1%, teza se va repeta, pentru ca unul dintre subiectele de la clasa a 8-a a fost gresit. Sau, poate se va pierde teza mea, daca Dumnezeu sau cineva de sus chiar ma iubeste. Cred ca aceste lucruri nu sunt prea posibile... Acum degeaba stau suparat, pentru ca nu mai pot rezolva nimic... Ieri am crezut ca o sa devin nebun, la fel ca Lefter Popescu, personajul pe care am uitat sa-l caracterizez. Am fost pus chiar eu in postura lui... Imi e necaz ca am invatat atat de mult, chiar foarte mult, in special subiectul cu caracterizarea, pe care il stiam la perfectie!
Dar asta e viata... Pentru mine, viata are aproape numai coborasuri, nuami tristete. In vacanta de vara o sa fiu tot trist, pentru ca tristetea si necazul ma apasa... Nu mai vreau sa aud de teze!

Am uitat sa va spun, ca cei de la Minister sunt chiar...prosti. Nu puteau sa foloseasca si ei Adobe Reader sa printeze subiectele? Ei au folosit un program nitroPDF, si pe pagina de teza iti arata logo-ul si adresa de unde poti downloada trialul de la program (care expira in 30 de zile de la instalare). Cred ca versiunea lor era tot trial, pentru ca, daca o cumparau, nu mai aparea acea inscriptie. Plus ca scrisul nu a avut o calitate prea mare...
Unii elevi de la mine din clasa au stiut subiectele, si mi-au spus inainte de teza ca o sa cada varianta 9, care a si cazut!

Romania, Romania... tara in care traim.... tara pe care n-o iubim!
Acum ma gandesc ce sa fac ca sa scap de tristete si de gandul la teza, care e prezent tot timpul in mintea mea... Asa e in Romania, asa este un elev Roman. Mi-as dori ca in alta viata sa nu mai traiesc in Romania (v-am spus ca eu cred in reincarnare). Vreau sa traiesc undeva in Spania, Italia, Los Angeles, sau chiar intr-un orasel mic si dragut din America. In acele state elevii nu sunt suprasolicitati ca noi, si nu exista atata prostie in tara! De ce au introdus ei subiectele astea unice? Puteau sa ramana cu bac-ul. Dadeam un singur examen, si gata, scapam! Nu dadeam 1000 de examene in generala... Plus ca acum e posibil sa dam si bacul....

Acum toata speranta mea se gaseste in teza la matematica. Dar la matematica nu prea ,,stralucesc", si daca o sa iau 8 ? Simt ca mooor.... A naibii sa fie profesoara care nu ne explica nimic in clasa si explica numai la meditatii... De la anul vreau sa ma mut din aceasta clasa, in care se afla numai ,,pile". Un motiv pentru care colegii mei nu stiu ca am blog si nici nu vreau sa afle este ca ii urasc, si nu ii suport, decat pe cativa dintre ei. Unii stau in banca lor, linistiti, dar altii sunt prosti din cale-afara! Si aproape toata clasa face meditatii cu profa la romana... Va dati seama, ca pentru ei o sa fie inca 50 de sutimi in plus la nota, pentru ca profa s-a obisnuit cu scrisul lor de la meditatii, si isi da seama: ma asta e la meditatii... ii mai dau acolo 50 de sutimi sau un punct in plus....

Am ajuns sa ma intreb ,, Oare Dumnezeu chiar exista? Daca exista, de ce face lumea sa sufere?"
Asta este o intrebare la care nu o sa primesc un raspuns exact.
Tot ce imi doresc acum este sa fiu intr-un loc pustiu, singur, unde sa nu vorbesc cu nimeni, si picaturile de apa sa cada peste mine, ca pe stancile unui munte... Unde pot sa fiu suparat, si sa ,,ma supar in voie"...

PS. Daca sesizati greseli de ortografie sau punctuatie, va rog sa nu le bagati in seama. Nu am corectat acest articol, pentru ca nu vreau sa recitesc ce mi s-a intamplat.
Etichete: , edit post
7 Responses
  1. Albert Says:

    Aoleu esti asa suparat de parca ti-ar fi murit cineva. E doar un examen Mihaita, nu se sfarsete lumea. Incearca sa te gandesti si sa te linistesti. Cand am luat la matematica un 8 imi aduc aminte ca am tras si eu o jelitura, eram obisnuit doar cu 10 :)

    Asa ca stai linistit, o teza e imposibil sa-ti distruga viitorul.


  2. s3ptember Says:

    10 sutimi de la o teza = 1 sutime de la media de admitere
    30 de sutimi de la teza la romana = 3 sutimi la media de admitere

    nu e chiar atat de mult. app, la scoala se printeaza subiectele, guvernul trimite doar originalul


  3. Mihai Says:

    Pai nu e prea mult...
    Oricum, media generala la romana o sa-mi iasa 8, pentru ca teza inseamna 75% din media generala (cel putin asa au spus profesorii)


  4. Anonim Says:

    75% ? Neah, e 25%...


  5. Mihai Says:

    Oricum, tezele nu conteaza DELOC daca dai la un liceu unde numarul candidatilor e mai mare decat numarul locurilor disponibile. In acele conditii, tezele nu se iau in considerare si se da EXAMEN.


  6. Andreea. Says:

    hey..stai linistit.si eu sunt obisnuita numai si numai cu 10 si acum am luat 8 la matematica.am facut aproape ca tine,stiam tot,dar am gresit rezultatele.

    lumea nu se sfarseste de la o teza si n`are rost sa`ti amintesti de un indicent care oricum n`o sa conteze prea mult in viitor ;)


    si btw.foarte frumos blogul tau :)..


  7. Mihai Says:

    Andreea, multumesc pentru parere.

    Legat de teze, am si uitat de ele! Acum gandul meu este numai la vacanta!


Trimiteți un comentariu