Mihai

Vacanta aproape a sosit, si afara este din ce in ce mai cald. Inca o saptamana de scoala in afara de asta, si gata! Luni, peste o saptamana in afara de cea actuala, o sa am o mica premiere la scoala. Am note la toate materiile, doar ca mai imi trebuie 2 note, una la fizica si una la chimie. La chimie o sa dau luni o lucrare, si la fizica nu stiu cand o sa ne asculte. Trebuie sa invat si pentru istorie, si trebuie sa fac un referat despre ONU, pe care trebuie sa-l predau vineri.

Vara a inceput sa se simta... Incepand de luni, am iesit in fiecare seara afara, pentru ca nu mai am teme de scris, si nici prea mult de invatat. Saptamana aceasta e ca si terminata, iar saptamana care o sa urmeze o sa fie una foarte, foarte usoara...
Anul trecut, in ultimele zile de scoala, imi spunea un prieten: ,,Ce mi-ar place sa facem scoala doar ca in ziua asta", pentru ca atunci nu se mai faceau aproape deloc ore.

Diriginta nu a venit incepand de luni la scoala, si a spus suplinitoarea (o femeie in varsta, de vreo 70-80 de ani, care nu preda nimic) ca nu o sa mai vina pana la sfarsitul anului. Vorba aia... ,,cand pisica nu-i acasa, joaca soarecii pe masa". Asa si cu noi... Daca nu e diriginta, toti colegii au inceput sa fie ,,descreierati". Ma mir cum de nu au chiulit pana acum, sau cum de n-au incercat sa inchida clasa sa nu intre profesorul... Ma mir... Apropo de diriginta... Diriginta noastra e o femeie ,,zgarie-branza". In fiecare an a trebuit sa cumparam diplome din banii nostrii, la fel ca si anul acesta. Cand trebuie sa lucram ceva la ora de engleza, ne da niste foi, platite de noi, si nu ne lasa nici macar sa scriem pe ele, dupa care ni le ia inapoi, sa faca exercitiile acelea cu cei de clasa a 8-a. Atunci noi de ce mai platim acele foi !? Cu catedra ,,decapotabila" s-a rezolvat, pentru ca a fost cumparata de catre noi (la fel ca si cea veche), iar cei din clasele I-IV, care au ore dimineata, nu au dat nici un ban. In clasa a 8-a, vreau ca tot ce am cumparat sa distrug, pentru ca nu vreau sa ramana. De ce?! Numai noi am platit pentru acele lucruri, asa ca ale noastre raman! Noi am cumparat jaluzele, noi am cumparat banci, noi am cumparat catedra, noi am cumparat dulapuri, noi am cumparat neoane, noi am cumparat parchet, si tot noi am cumparat ghivece la flori! Luam fiecare cate o floare acasa (din aceea, la ghiveci) si cate o bucata din catedra, ca amintire.

Acum gandul meu este numai si numai la vacanta... O sa am medii bune, asa ca nu o sa am vreo medie mica pe constiinta in vacanta. O sa ies afara in fiecare zi, pana cand o sa iau vacanta! Nu o sa se mai faca ore, pentru ca am terminat aproape toata materia.

Vacanta, te astept cu bratele deschise!
Etichete: , edit post
1 Response
  1. Anonim Says:

    si eu astept vacanta la fel ca si tine! Cu bratele deschise :)


Trimiteți un comentariu