Mihai
Cand am scris articolul anterior (pe la ora 2, cred) eram in culmea fericirii. Parca puteam sa zbor... Am crezut ca e posibil sa nu mai dam tezele din semestrul acesta, dar m-am inselat. Macar stiu cum e sa nu dai teze (mai bine zis ,,am stiut, pentru un moment").
Insa in momentul de fata sunt cam trist, pentru ca maine nu mai e greva.
Deci maine o sa se faca ore, dar nu o sa dam teza. Teza a fost amanata pana pe 7 mai, iar teza de la matematica se va da la data stabilita.
Azi nu am mers la scoala. Am mers pana acolo si m-am intors, pentru ca toata lmea a plecat acasa, inclusiv colegii de la mine din clasa.
Eram fericit si ma gandeam la cat de mult ma voi distra ziua urmatoare, pentru ca nu fac ore. Am devenit trist cand am vazut intamplator la televizor ca tezele se vor sustine pe 7 mai, iar maine o sa facem ore, pentru ca s-a anulat greva.
Daca nu am fi dat teze, ma intreb cum se facea intrarea la liceu. Oare era posibil sa se sustina din nou examenul de bacalaureat, dupa ce am sustinut atatea teze ?!
Si profesorii astia, cu ministerul lor... Pana la urma cat vor salariu? Acum cativa ani au facut din nou greva, pentru ca doreau salarii mai mari. Cand li s-a marit salariul, nu au comentat nimic, iar acum vor din nou salarii mai mari. Pana la urma cat vor salariu? 100 de milioane pe luna?! Ah, am gresit aici... Ei normal ca ar vrea, dar nu le da nimeni.
Cam asa e in Romania... Esti fericit cateva ore, si dupa afli ca greva s-a anulat. Bine ca nu schimba legile din 5 in 5 minute...
La scoala esti anuntat ca e greva, iar cand ajungi acasa vezi la televizor ca nu mai e greva... Aceasta intamplare cred ca nu s-ar fi intamplat in alta tara (ex. Spania, Italia etc.), pentru ca nimeni nu vrea mai multi bani decat li se da, plus ca oamenii au o alta mentalitate, au o educatie. Profesorilor de acolo le pasa de elevi, nu ii trateaza ca pe niste ,,nimeni".
Sunt curios cum de s-au razgandit sa nu se mai faca greva... Poate li s-a marit ,,leafa", sau poate au vrut sa faca doar un avertisment. In invatamant e ca in razboi... Isi fac planuri, daaaaaa... Ca ei nu puteau sa adopte legi mai bune. Ar fi culmea sa faca si elevii greva, pentru ca au alocatia prea mica. Isi fac planuri, si dintr-o data se ridica ca vor salariul mai mare. Asta e, asa e in Romania!
Nu se stie sigur daca mai dam teza pe 7 mai. Cine stie, poate pana atunci se alege alta data si mai fac profesorii greva, pentru ca traim in Romania!
Educatie placuta!

P.S. Macar azi nu am facut ore, si mi-am petrecut jumatate de zi prin centrul orasului.
Etichete: , edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu