Mihai

Gata si tezele... Ieri am dat teza la matematica, si acum ma bucur ca nu dau teza la geografie sau istorie (la alegere).
La romana am destule note pentru a avea media incheiata, insa la matematica am doar 2. La desen, sport, religie, muzica, biologie, engleza si tehnologie nici nu se pune problema, pentru ca sunt cele mai usoare ore si normal ca o sa am media incheiata.
La fizica o sa fie cea mai mare problema, pentru ca v-am povestit de profesorul acela ,,zanatec", care da numai note de 8 in general, chiar daca sti toate raspunsurile la intrebarile puse de el. Asta s-a intamplat in semestrul 1, cand mi-a pus o gramada de intrebari, m-a scos si la tabla, am desenat ceva si am raspuns corect la toate intrebarile. Atunci am avut media 8. Acum insa, am luat un 10 la lucrare, si sunt curios ce nota o sa-mi dea la ascultare.
Chimia nu e o problema prea mare, pentru ca imi place aceasta materie (asta deoarece avem o profesoara care ne explica tot timpul si se ocupa foarte mult de noi, pot sa spun chiar ca e cea mai buna profesoara din scoala, si nu da note mici, dar pentru asta trebuie sa inveti, desigur).

Astept cu nerabdare sa vina vacanta, sa fie vara, mult soare, sa stau fara griji si sa fiu relaxat tot timpul. Mai e aproximativ o luna pana atunci, si eu simt ca deja e vacanta! Afara e mult soare, multa caldura, si se simte ceva in aer, care iti aminteste de zilele de vara.
Vara, cel mai frumos anotimp... Zilele o sa zboare pana la vacanta, dar pe moment o sa ni se para ca timpul trece foarte greu. O sa ne dam insa seama pe parcurs, cand vacanta aproape a sosit.
Vacanta incepe oficial pe 15 iunie, dar m-am uitat in calendar, si atunci va fi luni! Mai avem de asteptat 32 de zile pana atunci, dar cine mai vine la scoala inainte cu o saptamana de vacanta?
Abia astept sa merg la pescuit, sa mananc capsuni din gradina si sa stau toooata ziua, fara sa fac nimic... Ah, ce frumos e in vacanta... Numai gandul la ea ma face fericit!
Teme nu cred ca o sa am... Anul trecut am lucrat un caiet si ceva in vacanta, pentru ca era tema care o aveam la matematica, si profa nici macar nu si-a adus aminte de teme, iar eu am fost singurul care am facut-o. In vacanta aceasta o sa-mi fac timp sa invat la matematica, pentru ca vreau sa ma pregatesc de clasa a 8-a.

Mi-am facut deja planuri pentru vacanta, dar nu le spun inca de acum, deoarece mai e ceva timp pana la sosirea acesteia.
De obicei, pe la mijlocul vacantei, ma plictiseam, si imi doream sa merg la scoala, dar dupa aproximativ doua saptamani de scoala, imi doream din nou vacanta!

Cand eram mai mic credeam ca vacanta de vara dureaza un an, si pe atunci asa mi se parea! Am fost dezamagit cand am aflat ca vacanta dureaza doar trei luni, adica aproximativ 100 de zile. Nu e deloc mult. Sunt sigur ca si aceasta vacanta o sa treaca foarte repede. Cand te distrezi, timpul trece mai repede. Timpul trecea foarte greu pe atunci, dar am vazut intr-un documentar ca, cu cat crestem in varsta, avem impresia ca timpul trece mai repede.

Oh, vacanta, vacanta, unde esti tu, vacanta?!
Etichete: edit post
1 Response
  1. Anonim Says:

    Cand o astepti asa de mult trece atat de greu timpul... :(


Trimiteți un comentariu