Mihai
Dupa cum va spuneam intr-un post anterior, am castigat un domeniu oferit de catre blog18. Azi am primit un mail de confirmare pentru domeniu.
Drept urmare, o sa las blogul acesta de-o parte si o sa trec pe domeniu. Nu vreau sa sterg acest blog, deoarece mi-a oferit multe oportunitati, si pe de-o parte este cheia micului meu succes.
Nu stiu daca o sa mai scriu aici, cert este ca incepand de azi o sa am doua bloguri.
Daca s-ar putea, as vrea sa scriu in paralel pe ambele bloguri, dar asta nu e prea posibil pentru mine, deoarece si blogul nou este personal.
Blogul cel nou va fi ca o continuare a acestui blog, de aceea vreau sa le am pe ambele. Pe de-o parte ma bucur ca am castigat, dar pe de alta parte imi pare rau ca parasesc blogul actual si il las la ,,dospit" pentru un timp. Nu stiu ce se va intampla cu blogul, nu stiu daca o sa mai scriu pe el. Blogul acesta va ramane insa un sertar de amintiri pentru mine, deoarece de-a lungul timpului, blogul a fost alaturi de mine. Acum a venit insa vremea sa trec pe Wordpress, lucru care imi place, deoarece nu am folosit niciodata aceasta platforma. Asadar, alaturi de blogul cel nou o sa dobandesc experiente noi.
Deocamdata nu va dau adresa blogului cel nou, deoarece am de muncit putin la el. Adresa o s-o spun la momentul oportun, atunci cand blogul va fi gata in totalitate (ma refer la instalarea unor pluginuri, alegerea temei, etc.).

PS. O sa revin cu un post in care sa-mi spun parerile despre blogul cel nou (o sa va spun si adresa).
Etichete: edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu