Mihai
Ultimele doua saptamani le-am petrecut la tara, si in acest timp s-au adunat cateva intamplari.
Cand mergeam spre casa bunicilor (tocmai venisem cu trenul) am dat peste un om beat, care era cazut cu bicicleta intr-un sant. Dormea atat de linistit, incat sforaitul lui se auzea de la cativa metri distanta, si avea un zambet larg pe buze. Avea si ceva sange pe cap, dar acest lucru nu cred ca a contat prea mult pentru el. Omul nu avea nici un stres, era cuprins in ,,tainele betiei".



Am intalnit niste prieteni mai vechi, dar toti erau schimbati, si nu mai erau prietenii de alta data. Am revazut locuri ,,uitate" (pe care nu le-am mai intalnit) de cativa ani.
Nu am reusit insa sa merg la pescuit, deoarece vremea nu a fost in favoarea mea. Saptamana (sau saptamanile) ce urmeaza o sa sa merg cu bicicleta la pescuit (o sa calatoresc aproximativ 60 km. dus-intors). O sa trec prin cateva sate, si pozele nu o sa lipseasca.

Imi amintesc ca anul trecut am mers cu bicicleta in acelasi loc unde am de gand sa merg si de data aceasta, pe drum intalnind niste peisaje fantastice! Pe atunci visam sa am un blog si o camera foto cu ajutorul careia sa imortalizez peisajele minunate intalnite pentru a le incarca pe blog. Acum visul mi s-a implinit! Am ajuns sa am un domeniu (care inca nu e gata, deoarece lipseste un mail care conteaza foarte mult in instalare), un blog si sa cunosc mai multe depsre blogging.

PS. Am pus cateva poze ,,sugestive". Din pacate nu am avut aparatul la indemana, asa ca pozele au o calitate mai proasta (le-am facut cu telefonul mobil).

Nu am reusit inca sa trec pe domeniu, deoarece pe langa 2 mailuri primite ar fi trebuit sa mai primesc inca unul, care este foarte important!
Etichete: , edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu