Mihai

In sfarsit, de azi sunt si eu in vacanta! Oficial, vacanta incepea pe data de 12 iunie (pentru ca 15 iunie cade luni), dar la mine vacanta a sosit cu aproape o saptamana mai devreme, si spun asta pentru ca in ultimele saptamani de scoala am tras numai chiuluri (pleca toata clasa de la aproape toate orele), dar nu am plecat numai eu. Daca ar fi fost sa plec numai eu sau 5-6, nu as fi plecat.
Cu toate chiulurile trase, am doar 3 absente. Per total, clasa noastra a avut 431 de absente, si nici macar un punct scazut la purtare (chiar daca absentele sunt nemotivate).

Anul acesta am avut cea mai mare medie de pana acum (9,61), si sunt foarte bucuros ca sunt in crestere cu mediile (in clasa a 5-a am avut media 9,41, in clasa a 6-a am avut media 9,53 si acum media 9,61).

Ieri am fost la scoala sa vizez carnetul, sa iau banii dati pentru banchetul care nu l-am facut si sa iau diploma. Dar de unde diplome? Diriginta (inlocuitoarea dirigintei, o ,,fata"-asa isi spune ea - mai batrana) nu a venit la scoala, si am asteptat-o mult si bine... Desigur, diplomele erau cumparate de noi, pentru ca niciodata diriginta nu a cumparat ea diplomele (v-am spus ca este ,,zgarie-branza").

Sunt curios cum o sa fie clasa a 8-a... O singura materie noua (latina) si in rest materiile obisnuite. La anul o sa am colegi noi, clasa noua, pentru ca m-am transferat de la clasa actuala, deoarece nu faceam deloc matematica (profa nu preda deloc, doar facea exercitii, si ii scotea mai mult pe cei de la meditatii la tabla). Daca vreau la mate-info, trebuie sa stiu matematica, asa ca degeaba am media 9 daca nu stiu algebra sau geometrie (nu m-am transferat inca, dar in vara asta sigur o sa ma transfer).

Imi aduc aminte ca in clasele I-IV inainte de vacanta scriam pe tabla ,,A venit vacanta, cu trenul din Franta!". Ieri am vazut insa ca pe tabla era scris ,,Summer time", si sunt sigur ca cei mici au scris asta, pentru ca am ajuns primul in clasa. Vedeti si voi, timpurile se schimba... Cand cineva ii spunea cuiva ,,prostule" (in clasele I-IV), toti copiii se duceau la invatatoare pentru a-i spune ,,fapta rea". Dar acum auzi numai injuraturi la scoala, si nimeni nu spune nimic (la mine in clasa colegii se injurau de fata cu diriginta sau cu profesorii, si acestia auzeau, dar nu spuneau nimic). Pe cand eram in clasele I-IV asteptam cu nerabdare sa ajung in clasele V-VIII, mai ales in clasa a VIII-a. Acum am trecut in clasa a VIII-a, si ma gandesc la trecut, care a ,,zburat" atat de repede...

Week-endul acesta o sa merg la tara, si probabil la pescuit. In vacanta nu cred ca o sa scriu prea des pe blog, dar o sa scriu cand o sa am ocazia.
Vacanta aceasta o sa incerc sa ma intalnesc cu cativa prieteni pe care ii cunosc din copilarie, pe vremea cand mergeam la gradinita. Am vorbit deja cu cativa dintre ei, si abia astept sa ii revad!
Vreau sa merg undeva la piscina, dar nu acum, ci pe la mijlocul vacantei.

Cred ca in vacanta aceasta o sa ma distrez pe cinste!
Vacanta placuta!
Etichete: , edit post
1 Response
  1. Albert Says:

    Ce bine! Ma bucur. Bravo pentru medie :)
    Sper sa ajung si eu cat mai curand.


Trimiteți un comentariu