Mihai
M-am saturat sa caut muzica preferata in anumite locuri (youtube, trilulilu etc) asa ca am creeat un playlist usor de folosit care contine muzica mea preferata. 
Nu mi-a fost usor sa-l creez, am vizitat mai multe site-uri sa vad daca pot creea unul fara sa-mi fac cont, dar nu am gasit. Asa ca mi-am facut un cont pe un site si am trecut la treaba.


Aceste melodii sunt preferatele mele, si imi aduc aminte de vacanta de vara de anul trecut si de acum 2 ani... Ce vremuri (Albert stie mai bine)...
Ascult:
-Soraya Arnelas
-Saray Ramirez
-Celine Dion

Mai ascult din cand in cand si rap (50 Cent, Snoop Dogg), dar aceste melodii nu le-am inclus in playlist, pentru ca vreau ca doar aceste melodii incluse sa-mi aduca aminte de vremurile frumoase petrecute in vacanta de vara.
Etichete: , edit post
4 Responses
  1. Albert Says:

    Cel mai mult imi place Saray!!


  2. Mihai Says:

    Imi place Soraya, mi se pare ca ea canta mai bine, dar Saray are melodia Bad Girl, care e excelenta!


  3. Albert Says:

    Gresit!! Saray canta mai bine, ajunge la note mult mai inalte ca Soraya.

    Poate ti se pare pentru ca Soraya are melodii mai comerciale.


  4. Mihai Says:

    Saray are un stil, iar Soraya altul. Asta e diferenta...
    Daca Soraya ar canta note mai inalte nu ar fi stilul ei, si nu ar iesi asa bine ca la Saray.


Trimiteți un comentariu